Společnost DPD potvrzuje pozici inovátora zásilkových služeb v České republice a pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům. Po zavedení „systémových sms“, plateb dobírky platební kartou a první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům webovou aplikaci DPD Kurýr, která má usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD.
Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.
V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace.
„DPD Kurýr je nová webová aplikace pro koncové příjemce zásilek. Sjednocuje všechny funkce dosud nabízené různými komunikačními kanály, jako jsou SMS, e-maily, web nebo klasické call centrum. Jedná se o výjimečný projekt, který výrazně ulehčí život našim klientům,“ vysvětluje Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD. „Usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení.“
Do webové aplikace se můžete přihlásit na www.dpdkuryr.cz.