„Díky zjednodušení systému pro zajišťování asistenční služby a rozšíření využívané servisní sítě se nám podařilo ve většině případů poskytnout odbornou pomoc do 30 minut od nahlášení závady,” říká Manfred Detela, ředitel divize Vehicle Services DKV Euro Service. Služba je dostupná pro majitele karty DKV prostřednictvím tísňové linky 00800 365 24 365 ve 38 evropských zemích.
Podle M. Detela lze 95 % poruch řešit přímo na místě. Nejčastějšími příčinami přerušení jízdy bývají poškozené pneumatiky a závady na elektronice. „V okamžiku, kdy servisní centrála převezme hovor, operátoři servisního centra DKV mluvící několika světovými jazyky zkoordinují vše, co je třeba udělat,“ vysvětluje Detela. Pokud okamžitá oprava není možná, DKV Truck Service zajistí odtah vozidla. „Důležitý je intenzivní dialog s našimi kvalifikovanými servisními partnery,” vysvětluje Manfred Detela. „Jen tím způsobem mohou být požadavky našich zákazníků a partnerů vyřízeny ve vysoké kvalitě, na kterou jsou zvyklí.”
Asistenční služba DKV Truck Service zahrnuje odstraňování poruch, vyproštění, odtah či zprovoznění vozidla a dokonce i zprostředkování náhradního automobilu. Mimo to zajišťuje přepravu vozidel zpět do země původu, překládku nákladu, tlumočnické a překladatelské služby, rezervace hotelů pro řidiče a doprovod, rezervaci jízdenek a pomoc při výměně či získání nových dokladů. Pracovníci asistenční služby poskytují rovněž bezplatný informační servis, který zahrnuje například zjištění adresy nejbližšího servisu, čerpací stanice apod. Pro lepší kontrolu nákladů za služby DKV Truck Service si mohou zákazníci stanovit individuální limit pro výši plnění za služby spojené s nouzovým voláním. Do zvoleného limitu může řidič vozidla platit kartou DKV bez schvalování. Pokud by byla cena vyšší, DKV obratem zákazníka zkontaktuje a on sám se rozhodne, zda má být služba poskytnuta.