„Ocenění „Best Performer for Results and Services“ bylo České republice uděleno již druhým rokem za sebou a vyjadřuje nejlepší výkonnost v oblasti logistické služby v rámci celého koncernu,“ říká Petr Kozel, generální ředitel Dachser Czech Republic.
Skupina DACHSER také hodnotí kvalitu jednotlivých poboček v celé síti DACHSER a od roku 1999 každoročně uděluje ceny DACHSER Quality Award. „Kvalita je ve společnosti DACHSER tím nejdůležitějším kritériem. Spolehlivost, bezpečnost a transparentnost jsou základními kameny poskytovaných logistických služeb a společnost DACHSER tyto oblasti neustále monitoruje a zlepšuje,“ komentuje interní hodnocení Petr Kozel s tím, že za loňský rok bylo hodnoceno téměř 100 poboček z celé Evropy a pobočky českého DACHSERU se umístily v první dvacítce.
Hodnotící kritéria zahrnují například kvalitu doručování, dodržování nastavených doručovacích režimů (termínů dodání), kvalitu prevence před poškozením, ale také například kvalitu sběru dat. V neposlední řadě je důležitým hodnotícím kritériem samotný hlas zákazníků, kteří jsou každoročně dotazování na spokojenost se službami jednotlivých poboček.