První ze dvou ocenění firma Jungheinrich získala na kongresu Německého svazu zákaznických služeb. Hamburský podnik obdržel cenu „Service-Management-Preis“ za svůj systém ISM Online (Informační systém pro řízení flotily vozíků).
Cenu „Service-Management-Preis“ uděluje každoročně největší evropský zaměstnavatelský svaz managementu v zákaznických službách. O tuto cenu se mohou ucházet podniky s inovačními podněty v této oblasti. Účastníci kongresu vybírají řešení, které je podle jejich názoru nejvíce inovační. „Toto ocenění znamená, že Jungheinrich vývojem svého vlastního systému ISM Online správně analyzoval požadavky zákazníků a uvedl na trh praktické inovativní řešení“, říká Dirk Schulz, vedoucí servisu Jungheinrich během kongresu. Cena manažerů zákaznických služeb byla udělena již podvacáté.
První místo v oblasti energetické efektivity
Druhé ocenění přišlo z Rakouska. Tamní odborný časopis „dispo“ pověřil Institut pro pohony vozidel a automobilovou techniku Technické univerzity ve Vídni provedením rozsáhlého testu čelních elektrických vysokozdvižných vozíků. Jungheinrich obsadil v testu vysokozdvižných vozíků Univerzity ve Vídni v oblasti energetické efektivity první místo. Cílem testu bylo porovnání elektromotoricky poháněných čelních vysokozdvižných vozíků s užitečným zatížením 1,6 t ve tříkolovém provedení.
K určení energetické efektivity testovaných vozíků byla provedena měření trakční baterie, nabíječky a proudové sítě. Měření energetických toků se provádělo pomocí dynamických a statických testů. „Vysokozdvižným vozíkem s nejmenší spotřebou energie za hodinu se stal model EFG 216 od firmy Jungheinrich“, uvádělo se v přehledu výsledků testu energetické efektivity. „Celkově vítězí v testu energetické efektivity model EFG 216 od firmy Jungheinrich, který kombinuje nízkou spotřebu energie v provozu s vysokou účinností trakční baterie a nabíječky.“ Výsledky testu jsou dostupné na internetové adrese www.jungheinrich.de/de/com/index-de/presse/produkt-neuheiten/staplertest.html.