logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Investoři čekají na vhodný čas pro realitní transakce Vysoká obsazenost, progresivní růst...
  • Spolupráce firem CHEP, Pragolaktos a Penny umožňuje udržitelnou přepravu mléka do prodejen V...
  • Jungheinrich převzal od Panattoni dokončenou budovu výrobního závodu u Chomutova Developerská...
  • Košík.cz rozšiřuje regionální pokrytí napříč Českem Celkové územní pokrytí online supermarketu...

První hybridní vozidla od RENAULT TRUCKS pro firmu Norbert Dentressangle vyjedou brzy na silnice

27. června 2011
Doprava 0
825

Díky spojení spalovacího motoru a elektromotoru umožňují hybridní vozidla výrazné snížení spotřeby paliva (zhruba o 20 %). Jejich provoz je méně hlučný než provoz vozidel vybavených pouze spalovacím motorem, neboť při rychlosti od 0 do 20 km/h jsou poháněny elektromotorem. Na poli silniční dopravy získávají alternativní pohony stále významnější úlohu. Společnost Renault Trucks se na tyto změny připravuje již řadu let a nyní tak může svým zákazníkům nabídnout širokou řadu vozidel Clean Tech (elektrická vozidla, hybridní vozidla a vozidla s pohonem na stlačený zemní plyn – CNG).

Firma Norbert Dentressangle s celkovým počtem 33 000 zaměstnanců působící ve 20 zemích světa je provozovatel největší flotily nákladních vozidel v Evropě a vedoucí hráč ve svém sektoru. Dlouhodobě se věnuje problematice životního prostředí a to na základě přesvědčení, že kamion stále je a ještě dlouho zůstane tím nejefektivnějším prostředkem pro přepravu zboží. V současnosti je totiž 80 % zboží přepravováno na vzdálenosti kratší než 200 kilometrů a nejedná se tak o úkoly vhodné pro jiné způsoby dopravy.

Současně s dodáním prvních hybridních vozidel od svého dlouholetého partnera, společnosti Renault Trucks, zahájí firma Norbert Dentressangle fázi testování těchto alternativních technologií vůči konvenčnímu dieselovému pohonu. Vozidla typu Renault Premium Distribution Hybrys Tech 4×2 o výkonu 310 k a hmotnosti 19 tun, určená pro přepravu a distribuci ve městě a okolí, budou využívána v Lyonu a v Paříži. Skupina Carrefour, která se bude těšit přednostem prvního vozidla v pařížském regionu, si od využívání této technologie slibuje zmírnění nepříznivých dopadů činnosti jejího logistického řetězce na životní prostředí. Třetí hybridní vozidlo od společnosti Renault Trucks bude uvedeno do provozu již tento podzim ve Velké Británii.

François Bertreau prohlásil: „Dodání prvního hybridního kamionu značky Renault Trucks firmě Norbert Dentressangle je výsledkem více než třicet let trvající úspěšné spolupráce s týmem společnosti Renault Trucks a zároveň je novým důkazem našeho úsilí o snižování emisí skleníkových plynů. Díky našemu aktivnímu přístupu k ochraně životního prostředí, kterým se řídíme od roku 2003 a který byl stvrzen naší spoluprácí s ADEME, obnovenou v prosinci 2009, se nám podařilo dosáhnout významných pokroků. Vzhledem k tomu, že 85 % našich vozidel splňuje požadavky norem Euro IV a Euro V, můžeme se pochlubit tou nejčistší a nejmodernější flotilou odpovídající požadavkům našich zákazníků, kteří se stále více zajímají o snižování emisí.“

Stefano Chmielewski k tomu dodal: „Silniční doprava prožívá revoluci a společnost Renault Trucks se tohoto dění plně účastní. Nejen tím, že našim zákazníkům nabízíme dieselová vozidla s nízkou spotřebou paliva, ale již řadu let i prostřednictvím budování nabídky vozidel s alternativními pohony. Po dvouletém testování v reálných podmínkách u našich zákazníků se nám podařilo dovést vývoj těchto technologií do zdárného konce. Dodávka těchto dvou vozidel s hybridní technologií do služeb takové firmy, jakou je Norbert Dentressangle, je dokladem aktivního přístupu silničních dopravců k otázkám udržitelné přepravy zboží.“

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Brno na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Logistika v praxi 2023

Logistika v praxi 2023 BITO skladovací technika vždy přináší svým zákazníkům komplexní logistická řešení na míru. Díky našim bohatým zkušenostem dokážeme najít správnou aplikaci pro každé průmyslové odvětví. Našim zákazníkům dodáváme kromě skladového vybavení také část našeho já, know-how našich zaměstnanců, sdílení referencí našich zákazníků, zkrátka něco, co si můžete ověřit v praxi. Pomocí série konferencí […]

Logistika a paletové hospodářství

Logistika a paletové hospodářství Paleta je v dnešní době nejvíce používanou standardizovanou manipulační jednotkou. Najdete ji téměř v každé výrobní nebo logistické firmě a manipulaci si bez ní těžko umíme představit. Snem logistického manažera je používat jeden druh palety pro všechno. Když se sejde mix stovek dodavatelů, nakupovaných a vyráběných položek, můžete se dopracovat k desítkám […]

Bývalý areál Zetoru v Brně dále ožívá. Mění se v udržitelný průmyslově-obchodní městský park

Bývalý areál Zetoru v Brně dále ožívá. Mění se v udržitelný průmyslově-obchodní městský park Bývalý brněnský areál Zetoru je znamenitým příkladem toho, proč je důležité revitalizovat staré průmyslové areály – a jak to dělat dobře. Na příběh slavného území navazuje developer CTP, který navrací lokalitě její využitelnost v podobě udržitelného městského průmyslově-obchodního parku. V novém CTParku Brno Líšeň najdou […]

Průmyslové nemovitosti v Česku lákají novou výrobu s přidanou hodnotou

Průmyslové nemovitosti v Česku lákají novou výrobu s přidanou hodnotou Mezinárodní poptávku táhnou zelené technologie související s úsporou energií Doby, kdy Česká republika byla orientovaná na skladiště a montovny, se začínají pomalu, ale jistě měnit. Jen v poslední době se staví celá řada závodů, které souvisí s proměnou energetiky a dopravy. Automobilový průmysl se začíná posouvat směrem […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required