logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL News
    • Archiv newsletteru SL News
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Investoři čekají na vhodný čas pro realitní transakce Vysoká obsazenost, progresivní růst...
  • Spolupráce firem CHEP, Pragolaktos a Penny umožňuje udržitelnou přepravu mléka do prodejen V...
  • Jungheinrich převzal od Panattoni dokončenou budovu výrobního závodu u Chomutova Developerská...
  • Košík.cz rozšiřuje regionální pokrytí napříč Českem Celkové územní pokrytí online supermarketu...

GEFCO posiluje svou nabídku multimodální dopravy

22. listopadu 2010
Doprava 0
701

GEFCO, odborník na logistiku pro výrobce, plánuje a zavádí nová velkokapacitní logistická řešení, aby vyšel vstříc potřebám svých zákazníků.
„Poptávka po multimodální dopravě roste z důvodu ekologických omezení,“ říká Ralf-Charley Schultze, koordinátor pro multimodální logistiku GEFCO v Evropě, Rusku a Střední Asii. „Stále více společností spoléhá na komunikaci politiky udržitelného rozvoje. Ve střednědobém horizontu bude obtížné představit si přepravu zboží po silnici dále než tisíc kilometrů.“

Díky svému náskoku je společnost GEFCO předním hráčem na poli kombinované dopravy. Má bohaté zkušenosti v multimodální dopravě, je schopna nabídnout do detailu vypracované kombinace a pomocí flexibilních reakcí na stávající infrastrukturu přináší řešení, která jsou nejlépe přizpůsobená stávajícím potřebám průmyslové výroby. GEFCO nyní navrhuje například řešení kombinující přepravu silnice-moře-silnice, jako například mezi Vigo – Saint Nazaire, kombinaci silnice-moře-řeka-silnice do Wuhanu v Číně, a silnice-železnice-silnice pro dodávky mezi Paříží a Madridem.

Síla GEFCO spočívá v jeho schopnosti zajistit velmi spolehlivé toky bez ohledu na nepředvídatelné události, které se v dopravě vždy můžou vyskytnout. Ralf-Charley Schultze to komentuje: „Přidaná hodnota ze zahrnutí železniční dopravy je v konsolidaci a spojení přepravních jednotek. Díky naší mezinárodní síti můžeme zajistit spolehlivý tok tím, že v případě stávky nebo potíží na železniční síti okamžitě dokážeme využít silniční přepravy“.
Jako logistický architekt a integrátor, dokáže GEFCO řídit mnoho hráčů najednou. Nákladní přeprava na dlouhé vzdálenosti zahrnuje řadu subjektů včetně dopravců, konsolidačních operátorů vagonů a kontejnerů, železničních podniků a operátorů pozemní dopravy. „GEFCO v tomto dodavatelském řetězci hraje roli integrátora,“ říká Ralf-Charley Schultze.

Se vznikem nového paradigma „zelená logistika“ se železnice stává oblíbeným prostředkem pro nákladní dopravu. Evropa směřuje k harmonizaci dopravních cest stanovením deseti panevropských železničních koridorů propojujících východ-západ a sever-jih. O železniční dopravu je značný zájem i ve východní Evropě a Rusku.

Po úspěšném uvedení železničního toku Vesoul – Kaluga bude GEFCO i nadále rozvíjet svou nabídku multimodální dopravy. Od 5. března 2010 zásobuje závod (PCMAR) v ruské Kaluze vlakem z Vesoulu ve Francii, s nejméně pěti zpátečními cestami týdně.
GEFCO pro své zákazníky připravuje multimodální služby jako například spoj Madrid – Paříž pro Unilever. Ikea mezitím požádala GEFCO o zavedení intermodálního toku mezi distribučním centrem v přístavu Fos (u Marseille) a pařížským regionem.
Chystají se další projekty včetně spoje mezi Koperem ve Slovinsku a Ruskem via Dobru na Slovensku, jedním z pobaltských přístavů a střední Asií a další mezi Německem a Tureckem.

Díky své odbornosti a know-how v kombinované dopravě je společnost GEFCO jedním z nejdůležitějších hráčů v tomto na budoucnost orientovaném sektoru.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany 4,90 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Nošovice na vyžádáníPodívat se ➜Otrokovice na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Logistika v praxi 2023

Logistika v praxi 2023 BITO skladovací technika vždy přináší svým zákazníkům komplexní logistická řešení na míru. Díky našim bohatým zkušenostem dokážeme najít správnou aplikaci pro každé průmyslové odvětví. Našim zákazníkům dodáváme kromě skladového vybavení také část našeho já, know-how našich zaměstnanců, sdílení referencí našich zákazníků, zkrátka něco, co si můžete ověřit v praxi. Pomocí série konferencí […]

Logistika a paletové hospodářství

Logistika a paletové hospodářství Paleta je v dnešní době nejvíce používanou standardizovanou manipulační jednotkou. Najdete ji téměř v každé výrobní nebo logistické firmě a manipulaci si bez ní těžko umíme představit. Snem logistického manažera je používat jeden druh palety pro všechno. Když se sejde mix stovek dodavatelů, nakupovaných a vyráběných položek, můžete se dopracovat k desítkám […]

Bývalý areál Zetoru v Brně dále ožívá. Mění se v udržitelný průmyslově-obchodní městský park

Bývalý areál Zetoru v Brně dále ožívá. Mění se v udržitelný průmyslově-obchodní městský park Bývalý brněnský areál Zetoru je znamenitým příkladem toho, proč je důležité revitalizovat staré průmyslové areály – a jak to dělat dobře. Na příběh slavného území navazuje developer CTP, který navrací lokalitě její využitelnost v podobě udržitelného městského průmyslově-obchodního parku. V novém CTParku Brno Líšeň najdou […]

Průmyslové nemovitosti v Česku lákají novou výrobu s přidanou hodnotou

Průmyslové nemovitosti v Česku lákají novou výrobu s přidanou hodnotou Mezinárodní poptávku táhnou zelené technologie související s úsporou energií Doby, kdy Česká republika byla orientovaná na skladiště a montovny, se začínají pomalu, ale jistě měnit. Jen v poslední době se staví celá řada závodů, které souvisí s proměnou energetiky a dopravy. Automobilový průmysl se začíná posouvat směrem […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required