logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL Jobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Developeři v ČR plánují výstavbu téměř sedmi milionů metrů čtverečních průmyslových ploch Co...
  • Gekkon spustil pilotní projekt řízeného nabíjení vozíků Heli Power System z fotovoltaiky Na...
  • Pro tři čtvrtiny zákazníků je důležitá rychlost doručení, udržitelnost zatím tolik netáhne...
  • Za posledních sedm let vzrostla obliba výdejních míst čtyřnásobně, zjistil průzkum realizovaný...

OBI ČR implementuje nový systém fakturace a archivu EDI Orion

15. listopadu 2010
IT 0
1007

Řetězec 30 hobbymarketů OBI ČR tímto krokem kompletně přechází na inovované řešení EDI Orion. Součástí řešení je zajištění procesu důvěryhodné archivace s využitím elektronického podpisu a časových razítek. Mezi náročnými požadavky zadavatele je také úspěšné zdolání auditu důvěryhodného elektronického archivu od společnosti KPMG. Samozřejmostí je pak podpora nejnovějších šifrovacích algoritmů při elektronickém podepisování. „Jsem rád, že jsme nejlépe vyhověli všem požadavkům OBI ČR. Chápu výběr řešení EDI Orion jako potvrzení jeho vysokého standardu a bezpečnosti“ říká David Reichel, ředitel divize CCV eBusiness.

Ruční zpracování faktury za 5 minut, přes EDI za 10 sekund

Společnost CCV Informační systémy formou komplexního outsourcingu zabezpečuje bezpapírovou EDI fakturaci pro společnost OBI ČR a její dodavatele i důvěryhodný elektronický archiv daňových dokladů, což s sebou přináší celou řadu výhod. To ostatně potvrzuje i Radka Havleová, vedoucí oddělení fakturace ve společnosti OBI ČR, v jejíž kompetenci je také koordinace a řízení EDI projektů: „Pro obchodní řetězce, které obchodují se stovkami dodavatelů a musí odesílat a přijímat tisíce dokladů denně, jsou přínosy viditelné na první pohled a EDI je pro ně nutností. Měsíčně zpracováváme kolem 32 tisíc faktur, časová i nákladová úspora je díky EDI obrovská. Bezproblémový a spolehlivý chod celého EDI systému je proto jednou z našich hlavních priorit. Ruční zpracování jedné faktury totiž zabere průměrně pět minut oproti zhruba deseti sekundám v případě elektronické faktury.“

K vítězství společnosti CCV Informační systémy ve výběrovém řízení – kromě samotného navrženého řešení – přispělo bezpochyby i její vedoucí postavení na trhu v oblasti poskytování EDI služeb. Potvrzením této skutečnosti je fakt, že v době výběrového řízení CCV zajišťovala tyto služby (včetně řešení webEDI) více než polovině dodavatelů OBI ČR. Z tohoto důvodu byl i snadnější celkový proces migrace obchodních partnerů OBI ČR na nové řešení EDI Orion, který bylo nutné zvládnout během pouhého jednoho měsíce. Stefan Jass, IT manager společnosti OBI ČR, dodává: „Po upřesnění postupu a harmonogramu celého projektu, probíhala hromadná migrace tuzemských dodavatelů OBI ČR a také relativně velkého množství zahraničních. Prioritou bylo ukončit proces migrace během jediného měsíce tak, aby fakturace mohla být zajišťována pomocí řešení EDI Orion dle stanového termínu. Velice jsme ocenili, že vše proběhlo bez nejmenších komplikací a dle časového plánu.“

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ostředek na vyžádáníPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜České Budějovice na vyžádáníPodívat se ➜Bystročice na vyžádáníPodívat se ➜Praha na vyžádáníPodívat se ➜Ústí nad Labem na vyžádáníPodívat se ➜Zdiby 8 EUR za m2/měsícPodívat se ➜Ostrava na vyžádáníPodívat se ➜Brno na vyžádáníPodívat se ➜Dašice na vyžádáníPodívat se ➜Chrášťany na vyžádáníPodívat se ➜Nýřany na vyžádáníPodívat se ➜

SL Jobs

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned!

Třídění balíčků v Zásilkovně, výplata ihned! Tak se do toho dáme. Budeš dostávat 130-180 kaček za hodinu práce. Vyplácíme je 2-4 dny po odpracované směně, hnedka a na účet. Jestli hledáš práci, kde si posedíš, tohle není nic pro tebe – u nás tě čeká směna plná pohybu, takže si budeš moct předem odškrtnout své […]

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Yusen Logistics (Czech) se stává logistickým partnerem Mondi Štětí a společně zahajují provoz nového skladu

Yusen Logistics (Czech) se stává logistickým partnerem Mondi Štětí a společně zahajují provoz nového skladu V srpnu 2023 zahájil Yusen Logistics (Czech) s.r.o. spolupráci se společností Mondi Štětí a.s. Partnerství bylo v září stvrzeno předáním symbolického klíče od nové budovy skladu v areálu parku P3 Lovosice. Yusen zde pro společnost Mondi zajištuje komplexní skladovací služby, zahrnující […]

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny

Využijte skladování v Pohořelicích u Brna a sběrné linky z Číny Společnost PST CLC Mitsui-Soko nabízí volné skladové kapacity a zajištění skladování, dopravy a celních služeb. Aktuálně nabízí skladové kapacity a služby v Pohořelicích u Brna. Pro podrobnější informace volejte na číslo +420 720 037 828 nebo pište na e-mail obchod@pst-clc.cz. A další informace: společnost PST CLC Mitsui-Soko […]

Compas automatizace na MSV 2023 v Brně

Společnost Compas automatizace na Mezinárodním strojírenském veletrhu, který se koná 10.–13. 10. 2023 v Brně, představí: DIGITÁLNÍ TOVÁRNU S ROBOTY – ukázka realizace investičních celků a výrobních linek, plně automatizovaných s digitální nadstavbou (MES) Plně digitalizované plánování, řízení a monitoring diskrétních i dávkových výrob REALIZOVANÁ ROBOTICKÁ PRACOVIŠTĚ – ukázky konstrukce strojů, linek a implementace robotů/cobotů Prezentace […]

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu

U Plzně se vyrábí ráfky do kol pro celou Evropu Poptávka po kolech se z různých důvodů v čase výrazně mění. Jednou je kol málo, podruhé moc, jednou chybí součástka pro výrobu, podruhé není odbyt. Výrobce komponent na kola z Kalifornie však společně s německou logistickou firmou úspěšně zvládají takové výzvy a část výroby od loňského roku realizují v Ejpovicích […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz
Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
David Čapek
e-mail: david.capek@atoz.cz

Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required