Služba DPD PRIVATE, kterou společnost spustila na konci loňského roku, je určená především pro doručování zásilek zákazníkům eshopů. Příjemci zásilek si tuto službu chválí hlavně proto, že jsou prostřednictvím SMS informováni o doručení zásilky jeden den předem a mimo jiné mohou ovlivnit termín doručení. Nejvíce však příjemci zásilek oceňují možnost platby dobírky platební kartou, což je služba, kterou DPD poskytuje jako jediná přepravní společnost na českém trhu.
Od začátku července se eshopy mohou zapojit do spotřebitelské soutěže, v rámci které DPD každý měsíc losuje minimálně 3 příjemce zásilek a těm rozdává výrobky Apple. První losování již proběhlo začátkem srpna, kdy DPD výhercům předalo 1 iPhone a 2 iPody. Parterem této soutěže je společnost iStyle, která je v České republice Apple Premium Resseler.
Jako jeden z komunikačních kanálů na podporu této soutěže využívá DPD i sociální síť Facebook, na které probíhají také soutěže o věcné ceny jako softshellové bundy, spacáky atd. K dnešnímu dni již má tato stránka okolo 5000 fanoušků. Výkonný ředitel DPD Oldřich Kaláb říká: „Přidejte se i vy k našim fanouškům a uvidíte, že s DPD je posílání balíků zábava a navíc můžete vyhrát zajímavé dárky.“