Distribuční centrum maloobchodní sítě Albert společnosti AHOLD Czech Republic v Olomouci získalo certifikaci BRC (British Retail Consortium). Stalo se tak úplně prvním distribučním centrem v České republice a na Slovensku, které se pyšní tímto mezinárodně uznávaným certifikátem řízení logistiky zboží. Úspěšně ho naplnilo při certifikačním auditu zástupců společnosti Bureau Veritas v listopadu roku 2009, kteří potvrdili jeho vysokou kvalitu. Samotná certifikace BRC požaduje vysoký standard zabezpečující zdravotní nezávadnost produktu od výroby až po jeho prodej.
„Jsme rádi, že se nám úspěšně podařilo implementovat všechny procesy, jejich fungování a následnou kontrolu do každodenního provozu našeho distribučního centra. Ty nyní zaručují požadovanou kvalitu, bezpečnost a jakost výrobků v průběhu procesu skladování a distribuce,“ říká Lucie Jirotková, ředitelka olomouckého distribučního centra pro značku Albert.
Certifikace BRC se zaměřuje na splnění legislativních požadavků a klade důraz na kontrolu výrobků, výrobních procesů, provozního prostředí a především zaměstnanců. „Vysoké hodnocení nám zajistilo, že stávající certifikace platí po následujících 18 měsíců, což je ocenění práce všech našich zaměstnanců a důležitý signál a zpráva našim dodavatelům,“ dodává Lucie Jirotková. Při jakýchkoliv pochybnostech je platnost certifikace mnohem kratší a je nutné o ni žádat po uplynutí šesti měsíců.
Olomoucké distribuční centrum značky Albert zásobuje více jak 300 prodejen Albert v České republice a na Slovensku a pracuje v něm 600 zaměstnanců. Jeho rozloha je 45 000 metrů čtverečných. Nyní čekají intenzivní přípravy na certifikaci i druhé distribuční centrum značky Albert v České republice. To se nachází v Klecanech a všechny procesy pro potřeby této mezinárodní certifikace by v něm měly být zavedeny v průběhu roku 2010.