Balíková společnost GLS jmenovala v říjnu Jana Dlouhého novým obchodním ředitelem v České republice. Jan Dlouhý přichází s 16 lety zkušeností z logistického sektoru. Naposledy působil ve společnosti PPL, kde zastával pozice head of strategy a KAM director. Více než sedm let zde vedl obchodní tým a podílel se na tvorbě firemní strategie.
GLS má od jara letošního roku nového vlastníka – skupinu EP Group Daniela Křetínského, která převzala dosavadní mateřskou společnost GLS, britskou International Distribution Services (IDS). Podle ředitele GLS Česká republika Petra Pěchy má firma ambici stát se lídrem trhu. Plánovaná expanze zahrnuje podporu růstu českých e-shopů i rozšíření sítě výdejních míst a boxů. Společnost plánuje navýšit počet boxů z aktuálních 1300 na minimálně 2000 do března 2026.
„Klíčem k nastartování růstu je nebát se změn a přijímat je s otevřenou myslí. Nejde jen o rozvoj obchodních kompetencí nebo digitalizaci, ale i o kulturu otevřené komunikace a nastavení nového benchmarku toho, jak by měl obchod vypadat,“ říká Jan Dlouhý.
Připravil: Filip Hubička
Foto: GLS





