logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Společnost SKF Lubrication Systems CZ v Chodově buduje nový automatizovaný sklad dílů. Projekt...
  • Slavnostní předávání mezinárodních odborných certifikátů Evropské logistické asociace (ELA)...
  • Doba čárových kódů se po více jak půlstoletí chýlí ke konci. Díky vzestupu AI a poklesu cen...
  • Do týmu Stavebního a projektového poradenství společnosti Savills nastoupil na pozici lead...

E-shopy odpovídají na dotazy s 21hodinovým zpožděním

14. října 2025
IT 0
506
E-shopy odpovídají na dotazy s 21hodinovým zpožděním

Zákazníci čekají na odpověď na e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. K tomuto zjištění dospěla společnost GFI Software, dodavatel řešení pro komunikaci a bezpečnost. Průzkum testoval přes 130 e-shopů po celém světě, včetně České republiky a Slovenska.

Osmdesát osm procent zákazníků očekává e-mailovou odpověď do jedné hodiny. Pokud odpověď nedorazí, zákazníci přecházejí ke konkurenci. Průměrná čekací doba 21,5 hodiny se v průzkumu pohybovala od 6 minut do 22 dní.

Hlavní komunikační problémy e-shopů

Umělá inteligence a sociální sítě razantně mění svět online nakupování

Společnost GFI Software identifikovala tyto hlavní problémy v komunikaci e-shopů: dlouhé odpovědní časy (průměrná čekací doba dosáhla 21,5 hodiny), nekonzistentní kvalita (řada odpovědí neřešila původní dotaz, některé porušovaly zásady kybernetické bezpečnosti a ochrany dat), chybějící prioritizace (e-shopy leckdy neprioritizují dotazy podle hodnoty dotazovaného produktu), nejednotný styl (odpovědi často postrádaly branding, byly psány volnou formou a obsahovaly nesprávnou gramatiku nebo nepřesnosti) a vnitřní koloběh e-mailů (dotazy často putovaly po celé firmě, než doputovaly ke správnému člověku).

Jozef Kačala, vicepresident of global sales engineering ve společnosti GFI Software, upozorňuje, že pro schopnost e-shopů růst je nutné, aby na dotazy zákazníků odpovídaly rychle, přesně a bez ohledu na pracovní dobu. Využívat lze technologie postavené na umělé inteligenci.


Připravil: Filip Hubička
Ilustrační foto: generováno s pomocí AI, autor: ChatGPT (OpenAI)

Související články:

Umělá inteligence a sociální sítě razantně mění svět online nakupování Firmy spolupracují s akademickou obcí na rozvoji využití AI v intralogistice Obrat české e-commerce meziročně vzrostl, počet e-shopů mírně klesl Zkušenost s online nákupem má v Česku 86 % uživatelů internetu

Doporučujeme

Komerční sdělení

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required