
Společnost Still rozšířila své servisní portfolio o oblasti automatizace a energetiky. Zákazníci, kteří se zaměřují na řešení v těchto segmentech, tak mohou využívat servisní balíčky uzpůsobené jejich potřebám. Hamburský dodavatel intralogistických řešení a manipulační technicky to oznámil v tiskovém sdělení.
Podle Dyrka Draenkowa, vedoucího poprodejních služeb ve společnosti Still EMEA, v kontextu moderních energetických systémů novinka zahrnuje nejen servis poskytovaný techniky proškolenými na všechny typy pohonů, ale i poradenství při výběru nejvhodnějšího energetického systému pro konkrétního zákazníka.
Servisní balíček „Automation“ pak zajišťuje spolehlivou dostupnost automatizovaných systémů, a to po hardwarové i softwarové stránce. Kromě vyškolených servisních techniků vybavených nejmodernějšími diagnostickými a opravárenskými nástroji je zákazníkům k dispozici také profesionální servis na dálku poskytovaný zkušenými IT specialisty. Díky využití digitálních dvojčat lze navíc jednotlivé komponenty rychle a snadno vyměnit. Sériová výroba automatizovaných vozíků na základě standardizovaných komponent zároveň zajišťuje rychlou dostupnost náhradních dílů včetně hardwaru, a zároveň jednotné postupy při opravách a údržbě.
Co se týče servisních služřeb jako takových, experti společnosti Still si podle sdělení ve zprávě uvědomují, že výpadek jediného vozíku nebo softwarové komponenty může mít dalekosáhlé dopady na produktivitu celého systému. „Chytrý servis v našem pojetí spočívá v komplexním pohledu a poskytování podpory založené na partnerském přístupu v oblasti vnitropodnikových materiálových toků našich zákazníků. Jednoznačným cílem je vždy maximální dostupnost řešení a minimální prostoje.“ říká Dyrk Draenkow.
Připravil: Filip Hubička
Foto: Still