
Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) dohodu o spolupráci na druhém ročníku kongresu Czech Retail Days.
Přípravy 2. ročníku Czech Retail Days nabírají na obrátkách. V jejich rámci podepsali Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR (na snímku vlevo), a Jeffrey Osterroth, jednatel společnosti Atoz, která akci organizuje, memorandum o spolupráci.
„První ročník kongresu, který se konal loni, byl trefou do černého v tom, co účastníkům konferencí obecně často chybí – orientace prezentací a diskusí na praktičnost. Podtitul Czech Retail Days hned od počátku zněl: Zaměřeno na retail v praxi a tímto směrem chceme jít i letos,“ popisuje za organizátora charakter akce Jeffrey Osterroth.
Czech Retail Days se uskuteční 13.–14. 11. 2025 v Cubex Centru Praha. Cílem kongresu je poskytnout platformu pro sdílení zkušenosti z celého spektra retailové praxe. Program bude opět zaměřen především na případové studie úspěšných spoluprací a projektů a diskusní panely.
První den nabídne společný dopolední program věnovaný výzvám, kterým budou obchodníci čelit v roce 2026. Odpolední sekce pak přinesou debaty a best practices v oblastech: e-commerce a omnichannelu, marketingu, technologií (vč. AI) a sortimentu. Praktické zaměření kongresu podtrhnou druhý den exkurze do zajímavých provozů,
Akce, která se už loni konala pod záštitou SOCR ČR, letos získává ještě silnější podporu. „Obchod se mění rychleji než kdy dřív – čelíme tlaku na digitalizaci, proměně nákupního chování zákazníků i rostoucím očekáváním v oblasti udržitelnosti. Abychom na tyto výzvy dokázali reagovat, potřebujeme více než jen teoretické debaty – potřebujeme sdílet konkrétní zkušenosti, hledat inspiraci a navazovat nové spolupráce napříč celým odvětvím,“ vysvětluje Tomáš Prouza, proč se SOCR ČR rozhodl kongres podpořit. A dodává: „Tato platforma spojuje odborníky z různých oblastí retailu, přináší příklady dobré praxe a otevírá prostor pro otevřený dialog o tom, co nás čeká v příštích letech. Věřím, že ve spolupráci s pořadateli dokážeme přinést praktický a zároveň vizionářský obsah, který pomůže českému obchodu posunout se vpřed.“