
S účinností od 1. června převzal odpovědnost za obchodní aktivity společnosti Air France-KLM na trzích České republiky, Slovenska a Maďarska český manažer Jan Kropáček. V uvedených zemích navazuje na práci svého kolegy Guida Hackla, který po mnoha letech ve funkci sales managera nadále pokračuje v Air France-KLM jako country manager pro Rakousko. Ve své nové roli je Jan Kropáček zodpovědný za řízení prodejní strategie a rozvoj obchodních vztahů.
Jan Kropáček (51) působí ve společnosti Air France-KLM od roku 2002 a během více než dvou desetiletí zastával klíčové obchodní pozice. Do nové role se posouvá z pozice key account nanager pro Českou republiku, kdy měl na starosti péči o významné obchodní partnery, korporátní klientelu i institucionální zákazníky, včetně ambasád, obchodních komor a Letiště Praha.
„Jedním z mých cílů je navýšeni a postupný přesun našich prodejů do NDC /New Distribution Capability/, tedy nové platformy pro distribuci a zobrazování našich produktů. A nejen to. Budeme se soustředit na podporu nových linek a navýšení prodejů do oblíbených destinací v rámci naší globální sítě. Taktéž nás letos čeká dvacáté výročí našeho věrnostního program Flying Blue či podpora přímé linky do New Yorku operovaná naším partnerem Delta Air Lines. A v neposlední řadě, pro mě to nejdůležitější, bude prohloubení spolupráce s našimi klíčovými partnery z řad cestovních kanceláří a firemních klientů,“ říká Jan Kropáček.
Jan Kropáček je absolventem Západočeské univerzity v Plzni, kde vystudoval učitelství se zaměřením na historii a francouzský jazyk. Kromě češtiny hovoří plynně francouzsky a anglicky.