
E-shop zaměřený na prodej spodního prádla pro muže, ženy a děti, Trenýrkárna.cz navázal partnerství se společností GLS, která se stává hlavním logistickým partnerem pro doručování zásilek. Tento krok je podle tiskové zprávy společnosti výsledkem systematického vyhodnocování aktuálních potřeb, změn na trhu i interních dat, která ukázala potřebu optimalizace v oblasti doručovacích služeb.
Jedním z klíčových hodnotových pilířů Trenýrkárna.cz jsou rychlost a kvalita doručení. V segmentu online módy, kde soupeří s etablovanými mezinárodními značkami jako Zalando, About You, Temu nebo Shein, vnímá kvalitní logistiku jako jeden z mála opravdu odlišujících faktorů.
„Na základě interního měření víme, že právě v oblasti doručování mají tito konkurenti rezervy, a to je prostor, kde můžeme nabídnout zákazníkům výrazně lepší zkušenost. K tomu však potřebujeme spolehlivého partnera, na kterého se můžeme dlouhodobě spolehnout,“ říká Ruslan Skopal, CEO Trenýrkárna.cz.
„Rozhodli jsme se prověřit dostupné možnosti a začali jsme měřit klíčové ukazatele. Předchozí logistické řešení přestávalo naplňovat naše očekávání, a proto jsme hledali nové, stabilní partnerství. Z této analýzy vyšla jako vítěz právě společnost GLS. Naším cílem zůstává nejen nabízet kvalitní produkt, ale zároveň garantovat vysoký standard doručovacích služeb. Věříme, že ve spolupráci s GLS tuto ambici naplníme,“ dodává Ruslan Skopal.
Rozhodujícím faktorem byla kombinace několika zásadních kritérií: vysoká míra spolehlivosti, příznivá cenová politika, široká dostupnost služeb pro zákazníky po celé republice, konzistentní kvalita doručování a v neposlední řadě i pozitivní zpětná vazba od našich zákazníků.
GLS disponuje sítí více než 1000 samoobslužných boxů, množstvím výdejních míst a zároveň zajišťuje doručování přímo na adresu.
Připravil: Filip Hubička
Repro: Systémy Logistiky