
Pozice director of logistics and planning pro český, slovenský a maďarský trh zaujímá ve společnosti Orkla Foods od dubna Ludvík Gardoň. Od loňského června přitom působil ve funkci ředitele logistiky. Ta se rozšířením zodpovědnosti i za demand planning a S&OP proces od 1. dubna transformovala do pozice ředitele pro logistiku a plánování. Ve společnosti Orkla Foods pracuje Ludvík Gardoň od roku 2016.
S&OP proces je pravidelný proces, který pomáhá firmám sladit prodejní cíle s výrobními a logistickými kapacitami. Jeho hlavním cílem je zajistit, aby firma měla správné produkty, ve správném množství, na správném místě a ve správný čas – a to při optimálních nákladech. „Nyní se budu zaměřovat co možná nejvíce na zvyšování efektivity a flexibility skladování a distribuce v rámci networku na straně jedné, a na straně druhé na zvyšování efektivity strategického plánování,“ sdělil Ludvík Gardoň na dotaz Systémů Logistiky.
Ludvík Gardoň vystudoval VŠB – Technickou univerzitu v Ostravě, obor Ekonomika a management. Do Orkly nastoupil v roce 2016 jako marketing manager, poté se přesunul na pozici project manager do oblasti Supply chain. Měl na starosti řadu strategických projektů nejen v České republice, ale i ve střední Evropě a Pobaltí. Zajímavou částí jeho kariéry byla pozice zastupujícího ředitele výrobního závodu v Byšicích, kde významně přispěl k implementaci programu kontinuálního zlepšování WCM (World Class Manufacturing). Od června 2024 dále působil na pozici ředitele logistiky, která se rozšířením zodpovědnosti i za demand planning a S&OP proces od 1. dubna . transformovala do role ředitele pro logistiku a plánování.
Připravil: Filip Hubička
Foto: Orkla Foods