V jubilejním, desátém ročníku marketingového programu Nejdůvěryhodnější značky byly i tentokrát oceněny firmy, které jsou nejlépe hodnoceny samotnými spotřebiteli. Stalo se tak opět na základě rozsáhlého spotřebitelského průzkumu. A jaké jsou výsledky za rok 2024? Například mezi e-shopy s potravinami zvítězil Rohlik.cz, v rámci čerpacích stanic je letošním premiantem Tank Ono a v kategorii balíkových služeb si prvenství odnáší Zásilkovna.
Průzkumu, který pro pořádající společnost Atoz Marketing Services realizovala výzkumná agentura NIQ, se zúčastnilo celkem 4000 spotřebitelů. „V letošním ročníku máme vítěze v 95 kategoriích, z čehož je devět kategorií zbrusu nových. Velice nás těší, že 92 % loňských vítězů obhájilo svoji pozici a vyhrálo i letos. I to svědčí o stabilitě těchto brandů na trhu, loajalitě a důvěře zákazníků,“ říká Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny společnosti Atoz Group.
Výrazné posílení na trhu zaznamenal podle zjištěných dat prodejce elektra Datart, a to nejspíš v důsledku propojení se sítí Electroworld. Naopak ztrátu utrpěla značka čerpacích stanic Orlen, zřejmě kvůli definitivní eliminaci označení Benzina ze svého názvu.
Všechny oceněné značky byly slavnostně vyhlášeny na galavečeru pořádaném 7. listopadu v Radiopaláci v Praze na Vinohradech. Celkové vítězství si odnesl Jar, následovaný značkami Urinal a Durex.
Kompletní přehled vítězů letošního ročníku programu najdete zde:
www.duveryhodneznacky.cz/nejduveryhodnejsi-znacky-2024
Text: dč
Foto: Atoz Marketing Services