Firma PPL spustila věrnostní program v aplikaci mojePPL. Uživatelé mohou postupovat až deseti úrovněmi a s každou vyšší úrovní získávat více výhod pro odesílání a objednávání zásilek. Body se získávají za stažení aplikace, odeslání a přijetí zásilky, hodnocení doručení nebo za splnění speciálních výzev.
Úrovně mají názvy inspirované přepravním slangem. Uživatelé se mohou vypracovat např. na Lovce balíků, Mistra trasování, Hrdinu provozu, Strážce skladu, Dirigenta doručování, Šéfa zásilek, až po Vládce logistiky.
Body lze využít na slevy u služby Balík pro tebe, což je odesílání zásilek jiným fyzickým osobám. Nejvyšší odměnou je odeslání zásilky za 1 Kč.
„Pro naše klienty jsme připravili i několik speciálních výzev, díky kterým mohou získat body navíc. Například za odeslání nebo přijetí určitého počtu zásilek s dobírkou či za odeslání zásilek v určité hodnotě, a to vždy v předem stanoveném období,“ představuje novinky Marian Lomňančík, manažer digitálních aplikací ze společnosti PPL CZ.
Zavedení věrnostního programu podpoří PPL kampaní s celostátním zásahem v online i offline kanálech a prostřednictvím rádií.
Text: Stanislav D. Břeň
Foto: PPL