Gebrüder Weiss dodává personalizované e-commerce řešení pro výrobce čínských lihovin
Mezinárodní logistická a přepravní společnost Gebrüder Weiss poskytuje balíček e-commerce služeb pro několik čínských značek obilného destilátu Paj-ťiou. Ke koncovému zákazníkovi zboží přepravuje nákladními auty či letecky. Profesionální správa správa zásob a sledovací systémy během přeprav pomáhají eliminovat rizika prodeje padělaného zboží.
Gebrüder Weiss nabízí na Dálném východě specializovaná řešení a komplexní služby v oblasti e-commerce pro některé z čínských značek destilátu Paj-ťiou. „V západočínském městě Čcheng-tu jsme zřídili sklad s vlastním týmem. Zároveň jsme zde navrhli logistické řešení tak, aby splňovalo specifické požadavky na manipulaci s lihovinami této značky,“ přibližuje Čchen Jung-čchüan, generální manažer Gebrüder Weiss v Číně, kde má společnost v současnosti 19 poboček.
Služby Gebrüder Weiss zahrnují naložení, zabalení a doručení zásilky po celé Číně, její pojištění a sledování během přepravy i profesionální zákaznickou podporu. Poté, co zákazník objedná produkt v některém z velkého množství čínských e-shopů, jsou relevantní data přenesena přímo do společnosti Gebrüder Weiss. Následně je zboží vyzvednuto ve skladu, zkontrolováno, opatřeno kódem, zabaleno a nákladními auty či letecky přepraveno ke koncovému zákazníkovi. Mnoho známých značek lihovin se vyrábí v okolí metropole Čcheng-tu v provincii S‘-čchuan (česky též Sečuán). Čcheng-tu je klíčový dopravní uzel a zároveň jde o nejmodernější a ekonomicky nejvýznamnější město v západní Číně. Gebrüder Weiss zde od roku 2006 provozuje vlastní pobočku.
Mezi značky Paj-ťiou dodávané společností Gebrüder Weiss patří Čchüan-sing , Fenggu, Ťiang-kchou-čchun, Likérová skupina provincie S‘-čchuan (Sečuán) a Siao-ťiao-lou. „Servis, který získáváme od společnosti Gebrüder Weiss naši logistiku značně zlepšil, a to především proto, že se nám podařilo snížit počet poškozených produktů během přepravy,“ popisuje Wang Si-kchaj, vedoucí elektronického obchodu ve společnosti Čchüan-sing.
Značky lihovin čelí řadě výzev, pokud jde o online obchodování a skladování. „Pokud nejsou samotné lihoviny a obaly profesionálně spravovány a sledovány, mohou se prosadit padělané produkty, a tím nejen poškodit značku, ale také podlomit důvěru zákazníků,“ vysvětluje Čchen Jung-čchüan. Umět se přizpůsobit měnící se struktuře zákazníků a jejich spotřebním vzorcům je nezbytný zákaznický servis, k němuž patří flexibilita a schopnost rychle reagovat na měnící se situace.
Sledování zásilky garantuje kvalitu
Možnost sledovat zakázku během celého procesu je velmi důležitá, protože je nezbytné, aby zákazníci měli absolutní důvěru, že kupují originál. „Velmi důležité je rovněž kontrolovat i pravost vrácených produktů, což zaručuje náš systém sledování a správy s jedinečnými QR kódy a odpovídajícími čísly objednávek,“ zdůrazňuje Čchen Jung-čchüan. Ve skladu systém přiřadí ke každé objednávce odpovídající balíček nebo dárkovou krabici správné velikosti. Zákaznický servis se pak rychle a profesionálně postará o následné problémy nebo změny, jako jsou například zpožděné objednávky nebo změna zasílací adresy.
„Oblast e-commerce se neustále vyvíjí, proto jsme rádi, že můžeme naše služby posouvat kupředu i v tomto směru. I díky tomu získáváme zkušenosti, které nám umožňují poskytovat personalizovaná řešení na míru klientům,“ dodává Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss ČR.