Košík nově působí i na Slovensku. Startuje Bratislavou a Zvolenem, další města budou následovat
Online supermarket Košík.cz vstupuje na slovenský trh. Jeho služby mohou prozatím využívat zákazníci v Bratislavě a Zvolenu. Dalších šest měst bude následovat do konce letošního roku. I na tamním trhu firma spolupracuje s osvědčenými partnery, jako je logistický operátor Dodo nebo velkoprodejny Metro.
Košík hodlá zákazníky na Slovensku zaujmout doručením už od tří hodin od objednání, výběrem z více než 9000 produktů, sekcí množstevních slev Multikup, ale také cenou za dopravu. Ta je u velkých nákupů zdarma a pro ostatní začíná na 0,99 eur. Samozřejmostí pro zákazníky je možnost sledovat nákup v reálném čase, využívat snadnou reklamaci nebo doplňovat objednávku i po jejím uzavření v případě zapomenutých položek.
„Od první chvíle chceme pro slovenské domácnosti to nejlepší, na trh proto vstupujeme se strategií, cenami i rychlostí doručení, které dlouhé roky nabízíme v Česku,“ zmiňuje Robert Brejc, ředitel mezinárodní expanze online supermarketu Košík.cz. „Chceme být od první chvíle ten nejlepší partner jak pro ty, kteří už s nakupováním online mají zkušenosti, tak pro zákazníky, kteří si nákup potravin po internetu vyzkouší poprvé. A oběma skupinám máme rozhodně co nabídnout.“
Rychlé doručení až na práh domu nebo bytu zajistí kurýři Dodo, kteří do města i okolí vyjedou s nepřehlédnutelnými fialovými dodávkami. „Na Slovensku v barvách Košíku nabídneme to, na co se dlouhodobě specializujeme – chytrý rozvoz potravin usměvavými a ochotnými kurýry, kteří bývají tím nejviditelnějším symbolem každého online supermarketu. Naše know-how a technologie, které stojí za tím, že nákupy doručujeme navzdory jakékoli dopravní situaci včas, samozřejmě přineseme i slovenským zákazníkům,“ vysvětluje Ivo Velíšek, ředitel technologicko-logistické společnosti Dodo pro Českou republiku a Slovensko. „Jsem si jist, že s naším důrazem nejen na rychlost a přesnost, ale také dodržení nejvyšších hygienických standardů a teplotního řetězce uspokojíme i ty nejnáročnější slovenské zákazníky.“
V nabízeném sortimentu zboží bude Košík spolupracovat se svým dlouholetým strategickým partnerem, jímž je společnost Metro. Šíři sortimentu postaví na celé řadě oblíbených privátních značek, ale také čerstvém mase. Zajímavá bude i nabídka čerstvých nemražených ryb, které Košík slovenským zákazníkům dokáže dovézt již 48 hodin od výlovu. A také na Slovensku bude Košík využívat logistické zázemí přímo na ploše velkoprodejen.
Bratislava zároveň není posledním městem, kam se Košík letos vypraví. Postupně své služby nabídne obyvatelům dalších šesti slovenských měst a jejich širokého okolí. „Po Bratislavě a Zvolenu se s Košíkem představíme také v Košicích, Prešovu, Žilině, Banské Bystrici, Nitře a Trnavě a budeme tedy v sedmi největších slovenských městech,“ říká Robert Brejc. „Všude bude platit to samé – jdeme přinést to nejvýhodnější a nejpohodlnější nakupování ve velkém,“ dodává.