DPDgroup mění název na Geopost
DPDgroup, evropská přepravní síť a mateřská společnost lokální DPD, mění svůj název na Geopost. Skupina se tak rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií růstu, expanze na další světové trhy prostřednictvím akvizice nových značek a také svých závazků ohledně udržitelnosti. Lokální brand DPD uvedená změna nijak neovlivní a v Česku bude tento balíkový přepravce působit i nadále pod dosavadní značkou.
Pod Geopost nyní budou spadat všechny klíčové oblasti, jako je standardní doručování pro koncové zákazníky i firmy (doručení na adresu, doručení do boxu nebo na výdejní místa Pickup a doručování z a do zahraničí), specializované doručení (expertní řešení, které musí splňovat speciální požadavky, jako je například doručování potravin či oblast zdravotnictví) nebo new commerce (vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze v oboru).
Geopost věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě, informovala skupina.