logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Automatizovaná, spolehlivá a efektivní přeprava materiálu v logistických či výrobních provozech...
  • Role provozního ředitele (chief operating officer) ve společnosti Mailstep se nově ujal David...
  • Geosan Development oznamuje povýšení Radoslava Rachače (49) do funkce ředitele a jednatele. Ve...
  • Ministerstvo životního prostředí vydalo souhlasné závazné stanovisko EIA na rozšíření D1 na...

Marketing v Zaslat.cz nově vede Tomáš Šebesta

10. února 2023
Management 0
1271
Marketing v Zaslat.cz nově vede Tomáš Šebesta

Marketing v Zaslat.cz nově vede Tomáš Šebesta

Společnost Zaslat.cz má nového marketingového ředitele. Na pozici chief marketing officer (CMO) nastupuje Tomáš Šebesta. Jeho cílem je budovat ze Zaslat.cz důvěryhodnou značku, která je leaderem logistických řešení jak pro běžné zákazníky, zejména pak pro malé a střední firmy.

Tomáš Šebesta posílí tým Zaslat půl roku poté, co tato brněnská firma obdržela zahraniční investici a stala se členem mezinárodní skupiny Alsendo. „Zaslat bylo vždy firmou, která velmi hledí na data a podle nich směřuje své aktivity. Jedině s maximálním využitím dat při tvorbě marketingových strategií i rozvoji produktu, se staneme leaderem v nabídce logistických řešení. Věřím, že Tomáš Šebesta je pro tyto cíle klíčovou a správnou posilou našeho týmu,“ komentuje nástup nového CMO Miroslav Michalko, ředitel Zaslat.cz. Vedení společnosti se na konci loňského roku rozšířilo o zkušeného finančního manažera Martina Ruckeho, která nastoupil na pozici CFO.

Doposud působil Tomáš Šebesta na pozici ředitele marketingu ve skupině Outdoor Concept, do které patří mimo jiné i prodejce outdoorových značek Rock Point. V posledním roce a půl jej pracovně zaměstnávala zejména implementace kompletního rebrandingu a repositioningu české outdoorové značky Hannah. V minulosti působil mimo jiné na brandových a marketingových pozicích v Pivovarech Staropramen nebo jako konzultant v agentuře Socialbakers.

„Zaslat je nyní na prahu velkých změn ve svém fungování. Kromě podpory ze strany zahraniční investorů je to i možnost opřít se o know how dalších partnerů ze skupiny Alsendo. To Zaslat dává příležitost představit českým zákazníkům unikátní produkt. A to jak těm koncovým, tak zejména firemním, od malých podnikatelů až po největší firmy,“ dodává Tomáš Šebesta ke svému nového působišti.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladů a průmyslových zařízení v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, který se nachází při dálnici D1 na Vysočině, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním manažerem investic.   Oba parky, které […]

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Aimtec získal prestižní titul Czechia Best Managed Company 

Společnost Aimtec se stala držitelem ocenění pro nejlépe řízené firmy v Česku v rámci šestého ročníku Czechia Best Managed Companies, který každoročně pořádá společnost Deloitte. Program oceňuje české soukromě vlastněné firmy, které vynikají v oblasti řízení, strategie, inovací a firemní kultury. Odborná porota složená z podnikatelů, novinářů, zástupců akademické sféry či odborníků na rodinné firmy a právo […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required