logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Automatizovaná, spolehlivá a efektivní přeprava materiálu v logistických či výrobních provozech...
  • Role provozního ředitele (chief operating officer) ve společnosti Mailstep se nově ujal David...
  • Geosan Development oznamuje povýšení Radoslava Rachače (49) do funkce ředitele a jednatele. Ve...
  • Ministerstvo životního prostředí vydalo souhlasné závazné stanovisko EIA na rozšíření D1 na...

DoDo v Praze rozváží pro lékárny Dr. Max, v plánu je rozšíření služby do dalších měst

8. června 2022
Doprava 0
1326
DoDo v Praze rozváží pro lékárny Dr. Max, v plánu je rozšíření služby do dalších měst

DoDo v Praze rozváží pro lékárny Dr. Max, v plánu je rozšíření služby do dalších měst

Logisticko-technologická společnost DoDo nově spolupracuje se sítí lékáren Dr. Max. Zajišťuje rozvoz a doručení léků po celé Praze v den objednání. Zákazníci díky tomu získávají rychlý přístup k širokému sortimentu léčiv. Zkušební provoz firmy spustily koncem loňského roku v Praze, do budoucna je v plánu rozšířit službu do dalších měst.

Období pandemie tradičním lékárnám jasně ukázalo, že spolu s kamennými prodejnami je potřeba rychle rozvíjet také další prodejní kanály. Lékárny tedy kladou stále silnější důraz na svá e-shopová prostředí, která momentálně tvoří až pětinu jejich celkového obratu. Dr. Max proto reaguje na rostoucí nároky svých klientů a ve spolupráci s logistickou společností DoDo jim nově umožňuje obdržet zboží ještě v den objednávky.

„Covidová doba nám ukázala, jak je důležité vyváženě rozvíjet jak tradiční síť, tak i e-commerce,“ říká generální ředitel lékáren Dr. Max Daniel Horák. „Tento omnichannel přístup brzy obohatíme i o výdejní boxy. Když k tomu připočítám i rychlé doručení objednávky na určenou adresu, je zřejmé, že i od lékáren může klient dostat servis, na který je zvyklý. Zároveň rozšiřujeme sortimentní nabídku svého e-shopu, která už zahrnuje asi 21 tisíc produktů.“

Jak vyplývá z dat nasbíraných během pilotního provozu, Dr. Max v rámci same-day delivery ve spolupráci s firmou DoDo nejčastěji doručuje léky na akutní potíže, sezonní produkty nebo také položky, které jsou součástí pravidelných promo akcí. Zákazník si může nechat svou objednávku nechat přivézt v časových úsecích, které mu nejvíc vyhovují, a to každý všední den od 8 do 20 hodin. Nejvytíženějšími časy pro rozvoz bývají poměrně překvapivě dopolední hodiny, přičemž nejvíce objednávek je vytvořeno uprostřed týdne, tedy ve středu a ve čtvrtek.

DoDo aktuálně vozí zásilky z lékárenské pobočky v Praze 4, odkud týdně rozveze 3000 objednávek. Jednotlivé časové sloty se každý den zavírají nejpozději devadesát minut před svým začátkem, díky čemuž mají zákazníci jistotu, že dostanou své zboží včas, a to i přes možnou vyšší poptávku v daný termín. O slotové same-day doručování byl zájem již během pilotního provozu, zákazníci totiž oceňují možnost nechat si zboží doručit v konkrétní hodinu, kterou si sami vyberou a ve které s příjezdem kurýra počítají. Zvláště u léků na akutnější problémy je pak zásadním benefitem rychlost.

Rozvoz lékárenských produktů je pro DoDo, jak sama firma uvádí, dalším krokem k pokrytí zvyšující se poptávky i v oblastech, kde se zákazníci dříve chovali spíše konzervativně. „Daří se nám tím napomáhat s potřebnou digitalizací v dalších odvětvích a zároveň tak diverzifikovat naše služby. Úspěšně si držíme vysokou kvalitu nejen v segmentu rozvozu klasického zboží z e-shopů, ale také v oblasti rozvozu potravin, kde kompletně vozíme pro ty největší hráče na trhu, jako je Tesco či Košík.cz. Nyní je načase naše bohaté zkušenosti z různých segmentů využít a dopřát zákazníkům rychlé a flexibilní doručení také v oblasti lékárenského sortimentu,“ popisuje Ivo Velíšek, CEO DoDo pro Českou republiku a Slovensko.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladových a průmyslových nemovitostí v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, u dálnice D1 jen 30 minut od Brna, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním investorem do realit.   Oba parky, […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Aimtec získal prestižní titul Czechia Best Managed Company 

Společnost Aimtec se stala držitelem ocenění pro nejlépe řízené firmy v Česku v rámci šestého ročníku Czechia Best Managed Companies, který každoročně pořádá společnost Deloitte. Program oceňuje české soukromě vlastněné firmy, které vynikají v oblasti řízení, strategie, inovací a firemní kultury. Odborná porota složená z podnikatelů, novinářů, zástupců akademické sféry či odborníků na rodinné firmy a právo […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required