Novým CEO firmy DoDo pro Česko a Slovensko se stává Ivo Velíšek
Technologicko-logistická společnost DoDo má na lokálním trhu nové vedení. Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo Group Martin Marek, přichází Ivo Velíšek. Z nově nabyté pozice bude mít na starost primárně další upevnění pozice DoDo na českém a slovenském trhu, rozvoj nových projektů v rámci lokálních trhů a akvizici nových klientů z řad retailových řetězců i e-shopů. Prioritou bude také edukace trhu s ohledem na důležitost kvalitní last-mile logistiky či udržitelnost a efektivitu v doručování.
Ivo Velíšek (36) do firmy DoDo přichází po devítileté zkušenosti z manažerských pozic ve společnosti MOL Česká republika, kde v posledních letech zastával pozici retail offer manager. Během svého působení ve společnosti se významně podílel na uvedení, budování a strategickém rozvoji konceptu Fresh Corner v České republice. V rámci čerpacích stanic MOL v České republice měl Ivo Velíšek na starost rovněž rozšiřování portfolia a nabídky služeb pro zákazníky.
V DoDo bude mít Ivo Velíšek z nově nabyté pozice CEO pro Českou a Slovenskou republiku za úkol především navazování nových strategických partnerství s klíčovými hráči na trhu a další upevňování pozice firmy na domácím trhu. Toho chce nový CEO dosáhnout revizí nastavených procesů a strategie, ale také podporou a vzděláváním stávajícího týmu či získáváním nových talentů. Reportovat bude Ivo Velíšek přímo COO DoDo Group, Martinu Markovi.
„Během následujících let v rámci českého trhu udržet a dále posilovat pozici DoDo jako první volby pro zákazníka v rámci last-mile logistiky, což bude bezpochyby vyžadovat ještě rychlejší procesy a strategické rozhodování. Je to ale každopádně výzva, kterou jsem si už delší dobu přál,” komentuje Ivo Velíšek.
V příštích několika letech tak chce Velíšek pracovat také na edukaci trhu a posunout vnímání zákazníků i e-commerce hráčů ve vztahu k důležitosti logistiky last-mile. „Zajištění kvalitního doručení na poslední míli je pro úspěch ve světě e-commerce naprosto stěžejní, protože zákazníci přešlapy v ostré konkurenci nepromíjí. Důraz na nejen rychlou, ale také přesnou, kvalitní a udržitelnou logistiku je v Česku i v zahraničí jasně zřetelný. Velká část hráčů na trhu má ale v kvalitě doručení stále velké rezervy a DoDo tyto hráče musí umět přesvědčit, aby neriskovali svou reputaci u zákazníků a zvedli úroveň svých služeb. DoDo je pro to ideální partner. Pokud se nám bude dále dařit trh edukovat, věřím, že Česko a Slovensko může zůstat na naprosté špici Evropy, a to nejen z hlediska počtu e-shopů, ale také z hlediska kvality jejich služeb,“ dodává Ivo Velíšek.
DoDo plánuje pokračovat v zahraniční expanzi a dál rozvíjet vlastní data-driven logistickou platformu. „Příchod zkušeného manažera Iva Velíška do DoDo mě velmi těší, protože se jedná o posilu, která nám umožní plně dokončit transformaci firemní struktury tak, aby odpovídala potřebám mezinárodní skupiny. Posílení pozice DoDo na českém a slovenském trhu a zachování silné vnitřní struktury je pro nás během zahraniční expanze naprosto klíčové. Úkolem Iva bude rozvíjet talenty, které v DoDo máme, nastavit a zrychlit procesy tak, abychom upevnili svou pozici jakožto české a slovenské jedničky v last-mile, a v neposlední řadě dále rozvíjet principy franšízy a zónové logistiky v česko-slovenském prostředí. Věřím, že se nám společně podaří finálně dokončit proměnu DoDo z malého start-upu v respektovaného mezinárodního hráče,“ říká Martin Marek, COO skupiny DoDo Group.