DKV Mobility a OrangeGas rozšiřují možnosti čerpání alternativních paliv
Poskytovatel služeb pro mobilitu DKV Mobility a společnost OrangeGas uzavřely začátkem letošního roku smlouvu o spolupráci. Původem nizozemská společnost se specializuje na ekologická paliva, jakými jsou CNG (stlačený zemní plyn), LNG (zkapalněný zemní plyn), HVO (syntetická nafta) a vodík. Zároveň firma provozuje síť dobíjecích stanic. Zákazníci společnosti DKV Mobility včetně českých autodopravců mají díky tomu přístup k 220 plnicím stanicím OrangeGas (OG) v Německu, Nizozemsku a Švédsku.
Celoevropská akceptační síť DKV Mobility se tak rozrostla na více než 19.500 stanic s alternativními palivy. Ty jsou k dispozici samozřejmě i pro české dopravce s kartou DKV. Dále mají v rámci Evropy k dispozici i 230.000 nabíječek – pro ty je určena karta DKV+charge, s níž se dá ovšem i tankovat a využívat stejné služby jako s klasickou kartou.
„Razantním rozšiřováním naší akceptační sítě pro alternativní paliva v Evropě urychlujeme přechod na mobilitu ohleduplnou ke klimatu. K jedné z hlavních výzev naší společnosti se tak stavíme čelem,“ říká Sven Mehringer, generální ředitel divize Energy & Vehicle Services ve společnosti DKV Mobility, a dodává: „Ze spolupráce se společností OrangeGas, velmi profesionálním poskytovatelem alternativních paliv, jakými jsou CNG, HVO, vodík, LNG, a řešení pro nabíjení elektromobilů, máme velkou radost.“
„Ve společnosti DKV Mobility jsme nalezli partnera, který disponuje silnou a rozsáhlou mezinárodní akceptační sítí,“ vyzdvihuje Wijtze Bakker, vedoucí rozvoje sítě OG. „Máme radost z tohoto cenného partnerství mezi OG a DKV Mobility, které nabízí zákazníkům DKV Mobility přístup do naší sítě s čistými palivy,“ doplňuje.
Podporování přechodu na paliva a pohony šetrné vůči klimatu je v souladu s misí společnosti DKV Mobility: Urychlovat přechod k hospodárné a trvale udržitelné budoucnosti mobility. DKV Mobility se hodlá stát do roku 2023 klimaticky pozitivním podnikem a své zákazníky podporuje v úsilí o snížení emisí CO2 z jejich vozových parků o 30 % do roku 2030 v porovnání s výchozím rokem 2019.