logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • V Pacově na Pelhřimovsku byla začátkem června předvedena samostatně fungující nabíjecí stanice,...
  • Konkurence mezi poskytovateli logistických služeb se promítá do pokroku, které nabízejí klientům...
  • Mezinárodní logistická skupina Leschaco sídlící v Brémách oznámila, že od 1. července se funkce...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) přebrala do užívání dalších 25 intermodálních návěsů, čímž...

Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl

7. února 2022
Management 0
1749
Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl

Novým provozním ředitelem Dáme jídlo se stal Josef Simpartl

Provozním ředitelem platformy Dáme jídlo je nově Josef Simpartl. Soustředit se chce na kvalitu služby a další zlepšování zákaznické zkušenosti. Na starosti bude mít mimo jiné tým kurýrů Dáme jídlo, pro které chce vytvořit prostředí, v němž se budou cítit dobře. Stejnou pozici bude zastávat také pro sesterskou značku foodpanda na Slovensku.

Tuzemská quick commerce platforma Dáme jídlo, která zákazníkům umožňuje objednat si rychlé nákupy nebo jídlo z restaurací, posiluje nejužší vedení. Nově do týmu přichází Josef Simpartl, který má mnohaleté manažerské zkušenosti v několika oborech od telekomunikací po marketing. Ze své nově vytvořené pozice chief operations officer (provozní ředitel) bude mít na starosti logistiku včetně kurýrů, stejně jako tým operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům.

Před nástupem do Dáme jídlo působil v celé řadě manažerských pozic. U mobilního operátora Oskar zažil přerod start-upu ve velkou firmu, spojený s nastavováním firemních procesů. V ČSOB Leasing měl na starosti vytvoření nového produktu Autopůjčka, který se jako první takový finanční produkt nabízel i na pobočkách České pošty. V posledních letech se věnoval oblasti vybavení pro maloobchod včetně velkoformátového tisku, zejména na německém trhu. V rámci skupiny Delivery Hero, která vlastní Dáme jídlo v Česku i značku foodpanda na Slovensku, bude zastávat pozici chief operations officer pro oba trhy. Sdílený management se ve skupině osvědčil už v případě několika pozic, naposledy se stala ředitelkou marketingu pro Česko i Slovensko Kristína Poláková.

„Důvodem pro vytvoření pozice provozního ředitele je pro nás zastřešení a konsolidace dvou klíčových týmů. Vlastních i externích kurýrů a kontaktního centra, které řeší komunikaci se zákazníky, ale i podporu kurýrů v terénu. Je skvělé, že tým našeho nejužšího vedení obohacuje tak zkušený člověk s pozitivním přístupem a nadhledem,“ říká výkonný ředitel Dáme jídlo Filip Fingl.

Na základní filozofii, která se vůči zákazníkům projevuje v pokračující kampani Porce života navíc, se nic nemění. Josef Simpartl se chce zaměřit spíše na zlepšení zákaznické zkušenosti prostřednictvím vytvoření co nejlepšího pracovního prostředí pro ty, kteří jsou pro zákazníky tvářemi služby – kurýry a operátory kontaktního centra.

„Věřím, že zákazníci budou považovat naši službu za kvalitní, pokud jim objednávku v čase, kdy ji opravdu potřebují, doveze kurýr, který se k nim chová profesionálně a celý proces běží bez zadrhnutí. K tomu je potřeba, aby se kurýři i operátoři cítili součástí firmy, chápali svoji roli těch, kteří službu zákazníkům skutečně poskytují, a podle toho ke své práci přistupovali. Jídlo má každý rád a každý se na něj těší,“ říká Josef Simpartl a dodává: „Mým cílem je soustředit se na efektivní fungování všech rozvozových procesů a společně s týmem hledat nové cesty, jak přinášet zákazníkům co nejkvalitnější služby. Což znamená doručit objednaný oběd, nákup nebo jiné objednané věci přesně tak, jak zákazník potřebuje a očekává. Pro dosažení maximální zákaznické spokojenosti jsou stoprocentně fungující kurýrní logistika a zákaznické centrum naprosto klíčové.“ Toho lze podle něj dosáhnout pozorným nasloucháním zákazníkům a díky aktivní spolupráci všech týmů, kurýrů a obchodních partnerů Dáme jídlo.

Josef Simpartl vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a ve svém volném čase se rád věnuje historii a průvodcování.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Aimtec získal prestižní titul Czechia Best Managed Company 

Společnost Aimtec se stala držitelem ocenění pro nejlépe řízené firmy v Česku v rámci šestého ročníku Czechia Best Managed Companies, který každoročně pořádá společnost Deloitte. Program oceňuje české soukromě vlastněné firmy, které vynikají v oblasti řízení, strategie, inovací a firemní kultury. Odborná porota složená z podnikatelů, novinářů, zástupců akademické sféry či odborníků na rodinné firmy a právo […]

M2C Innovis posouvá bezpečnost čerpacích stanic na novou úroveň. S MOL nasazuje technologii Fog Cannon

Představte si situaci: v nočních hodinách se na čerpací stanici vloupá pachatel s úmyslem krást. Sotva však překročí práh pokladní zóny, aktivuje se alarm. V mžiku se spustí zařízení skryté za pokladnou – během několika vteřin je prostor zahalen neprostupnou mlhou. Pachatel ztrácí orientaci, nic nevidí, nemá možnost krást ani poškodit zařízení čerpací stanice. Vystrašený […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required