Sedmý ročník marketingového programu Nejdůvěryhodnější značka zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěru ve značky prodávané na území ČR. Dotázány byly čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili zhruba sedm set značek z osmdesáti kategorií v nejrůznějších oblastech. Ve svých kategoriích zvítězily například balíkový přepravce PPL, čerpací stanice Benzina Orlen Group nebo osobní automobily Škoda.
Třemi hlavními vítězi napříč celým výzkumem se staly značky Jar, Dr. Max a Invia. Skokanem roku je značka Idelyn Urinal, která měla největší procentuální nárůst oproti minulému roku. Průzkum opět poukázal na skutečnost, že Češi jsou konzervativními spotřebiteli. I proto opět zvolili 8 „stálic“, které obhájily titul napříč všemi sedmi ročníky: jde o značky Kofola, Dr. Max, dm drogerie, Pilsner Urquell, Jar, Savo, Ariel a Lidl.
Čtyři tisícovky tuzemských spotřebitelů hodnotily v nezávislém průzkumu v 80 kategoriích přes 700 značek, které jsou nominovány automaticky na základě prodejů. V každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka, což zaručuje, že oceněné značky jsou skutečné silné a důvěryhodné. Letos po dvouleté pauze proběhlo vyhlášení Nejdůvěryhodnějších značek 2021 v rámci slavnostního galavečera, a to 11. listopadu v Martinickém paláci na Hradčanském náměstí v Praze.
„Logo Nejdůvěryhodnější značka funguje v marketingu, jelikož je v každé kategorii pro daný rok exkluzivní a zákazníkům jasně říká, co to znamená. Kategorie v programu lehce obměňujeme či přidáváme nové v návaznosti na aktuální trendy,“ říká Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services. Rozsáhlý spotřebitelský výzkum opět realizovala agentura NielsenIQ, která je každoročně odborným partnerem programu.
Kompletní přehled vítězů letošního ročníku najdete zde: www.duveryhodneznacky.cz/nejduveryhodnejsi-znacky-2021