Tři kroky DSV pro lepší zákaznický servis
Jsme globální trojka
Společnost DSV A/S dokončila akvizici Global Integrated Logistics Agility v hodnotě 103 miliard korun. Všechny podmínky a požadavky pro akvizici společnosti Global Integrated Logistics (GIL) Agility byly splněny a společnost DSV tak formálně převzala GIL od kuvajtské společnosti Agility. Převzetím GIL se DSV stala globální trojkou v oblasti přepravy a logistiky. GIL dosahuje ročního obratu téměř 100 miliard korun a podílí se na něm především letecká a námořní přeprava. Posílena je i divize DSV Solutions, která akvizicí získala 1,4 milionu m2 skladovací kapacity. V neposlední řadě se díky akvizici rozrostly aktivity v silniční nákladní přepravě v Evropě i na Blízkém východě. V těchto týdnech běží proces integrace obou společností v České republice. V roce 2019 DSV převzala firmu Panalpina a v roce 2016 UTi Worldwide.
Význam pro zákazníka:
Akvizice přinesla obchodní synergie a v konečném důsledku vyšší úroveň poskytovaných služeb a komplexní řešení logistických potřeb zákazníků. DSV společně s GIL nyní využívají posílenou pozici na trhu k dalšímu růstu prostřednictvím rozšířené nabídky služeb pro zákazníky, špičkové IT infrastruktury a úspor z rozsahu. Důraz na škálovatelnost představuje jednu z klíčových konkurenčních výhod v oblasti přepravy a logistiky s významnými provozními a obchodními přínosy na vysoce fragmentovaném trhu.
Pro lepší doručování a vyzvedávání zásilek
Pod zkratkou DSV ETA (Estimated time of arrival – předpokládaný čas příjezdu) se skrývá nová funkcionalita, díky které se zákazníci DSV dozvědí, kdy jim zásilka dorazí nebo kdy bude u nich vyzvednuta v rámci dvouhodinového časového okna. V B2C sektoru jde o zcela běžnou praxi, nicméně v B2B sektoru se jedná o zbrusu novou záležitost. Když vozidlo sběrného systému, které operuje v regionu příjemce zásilky, opustí terminál a nachází se od něj ve vzdálenosti 200 m, příjemce zásilky obdrží upozornění e-mailem nebo SMS s přibližným časem doručení v rámci dvouhodinového časového okna. Pokud dojde k neočekávaným událostem (např. dopravní zácpa, nehoda apod.), čas pro doručení nebo vyzvednutí zásilky bude změněn na nový. Používají-li zákazníci myDSV.com, u své přepravy uvidí dvouhodinové časové okno, kdy jim bude zásilka doručena nebo u nich vyzvednuta.
Význam pro zákazníka:
Zákazníci mohou lépe plánovat procesy a neztrácet drahocenný čas zjišťováním, kdy bude zásilka vyzvednuta nebo doručena. DSV ETA klientům umožní lépe plánovat aktivity. Zásilku lze jednoduše sledovat v naší elektronické kanceláři myDSV.com a v konečném důsledku DSV ETA přispívá ke snížení emisí skleníkových plynů díky optimalizované přepravní trase.
Z jihokorejského Busanu přímý LCL servis až do Prahy
Kapacity v námořních přepravách jsou od jara loňského roku limitované, DSV přesto nabízí nový přímý námořní LCL servis z jihokorejského Busanu až do Prahy. Servis je vhodný pro přepravu širokého spektra zboží. Ideální je pro přepravu komponent pro automotive, zboží obsahujícího baterie, ale i nebezpečných zásilek. Přepravit lze vše kromě potravinářského sortimentu. Linka funguje pravidelně na týdenní bázi s odjezdem v sobotu, zásilky jsou přijímány vždy do pátku (týden před odplutím). Doba přepravy Busan–Praha trvá 38 dní od výjezdu až na terminál do Prahy, odkud probíhá další distribuce po celé ČR, ale i do dalších zemí ve střední Evropě.
Význam pro zákazníka:
Nový námořní LCL servis z jihokorejského Busanu až na terminál do Prahy je plně pod taktovkou DSV. Pro zákazníky to znamená, že jejich zásilky přepravíme bez zbytečných překládek v přístavech anebo cizích skladech. Rizika poškození a zdržení jsou tak snížena na minimum. Protože se jedná o úplně nový servis, lze čerpat výhodné zaváděcí ceny.