logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Výdejní boxy se staly součástí městské infrastruktury. Podle aktuálního průzkumu Nielsen...
  • Assa Abloy, CountryLife, Kion Group, Foodish nebo Česká pošta. To je jen část nových nebo...
  • Za jízdu po dálnicích a zpoplatněných úsecích silnic I. třídy uhradili dopravci v dubnu 1,598...
  • Developer CTP dokončil v Boru přeměnu bývalého skladu pneumatik na moderní logistické centrum....

Libor Hudeček posiluje vedení Mailstepu

3. června 2020
Management 0
2080
Libor Hudeček posiluje vedení Mailstepu

Logistická společnost Mailstep  vstupuje do nové etapy svého vývoje. Novým CEO se od května stává Libor Hudeček, který přináší do vedení firmy bohaté  zkušenosti z internetových obchodů a logistiky. Dosavadní výkonný ředitel a zakladatel firmy Jan Rozlivka opouští svou exekutivní funkci a do budoucna se zaměří na strategické řízení společnosti v rámci jejího představenstva.

Libor Hudeček přichází z vedení Mall Group, kde měl na starosti tzv. poslední míli – rozvoj distribučních cest a retailu skupiny. Spolu se zkušenostmi ředitele  logistiky ve společnosti Zoot tak Hudeček přináší vizi, jak využít rostoucí poptávku nejen českých e-commerce společností po moderních službách. Díky nejnovějším technologiím a IT řešením se chce společnost zaměřit na rozvoj nových inovativních řešení nejen pro klienty z oblasti internetového obchodování ale i stávající partnerské mediální domy.

Rozlivka opouští po více než dvaceti letech exekutivu a nadále se bude věnovat strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva a jediného akcionáře. Původně poskytovatel služeb pro mediální domy Mailstep se za dobu svého působení změnil v moderní logistický dům, který nabízí mnohem širší portfolio služeb, včetně fulfillment řešení pro  internetové obchody. Podle zakladatele společnosti Mailstep Jana Rozlivky je generační výměna ve vedení firmy, kterou před 28 let zakládal, logickým krokem. „Přišel čas předat zodpovědnost za vedení firmy. Chuť propojovat služby a technologie a měnit výzvy v realitu mi zůstala, proto si ponechávám vliv nad strategickým směřováním Mailstepu,“ říká nový strategický ředitel Rozlivka.

Logistická společnost Mailstep  vstoupila na trh v roce 1992 a od té doby společnost odeslala víc než 39 miliónů balíků, 620 miliónů listovních zásilek a zkompletovala přes 2 miliardy tiskovin. Mailstep  se tak stal předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti fulfillmentu, finishingu, logistiky a personalizace zásilek. Před několika lety Mailstep  rozšířil své služby o oblast e-commerce a stal se jedním z nejlépe technologicky vybavených poskytovatelů logistických služeb v České republice. Mezi zákazníky patří přední mediální domy, vydavatelství, tiskárny a mnohé e-shopy se zákazníky  po celé Evropě.

„Vážím si možnosti převzít dynamický tým Mailstepu, který Honza Rozlivka vytvořil a vedl. Mailstep je na logistickém trhu dlouhodobě spojen se špičkovou kvalitou a flexibilitou služeb. Na tyto hodnoty chceme navázat především a dále pokračovat v investicích do moderních prozákaznických technologií. Chceme zůstat mezi nejvýznamnějšími hráči v oblasti finishingu a packagingu pro klienty z řad mediálních domů a podpořit další dynamický růst společnosti v oblasti ecommerce fulfillmentu.“ doplňuje Libor Hudeček. Nový CEO vidí největší přednosti Mailstepu a.s. v rychlosti, prozákaznickém servisu a především špičkových technologiích a neustále se zdokonalujících IT řešeních. „Pro oblast internetového obchodování se moderní technologicky vyspělá a smart logistika stává čím dál důležitější a zde vidím velký potenciál pro rozvoj našich řešení a služeb,“ doplňuje Libor Hudeček.

Libor Hudeček je absolventem Dopravní Fakulty Univerzity Pardubice a Technické Univerzity Drážďany se zaměřením na logistiku a ekonomiku. V logistice, kde působí od roku 2002, vystřídal různé manažerské pozice včetně německé logistické firmy Fiege, módní značky Zoot a internetového domu Mall.cz. Během svého profesionálního života zjistil, že nejdůležitější je mít na palubě správnou posádku, která má společný cíl a učí se ze svých úspěchů i chyb. Jako velký milovník cestování získal především životní nadhled a schopnost najít řešení v těch nejméně očekávaných situacích. Je otcem 3 dětí. Ve svém volném čase se věnuje basketbalu a rodině.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Tepelné tvarování jako klíč k úspěchu v automatizaci procesů

Tepelné tvarování se rychle stává vyhledávaným řešením při výrobě odolných obalů, tvarovaných proložek (trayů) a plastových zásobníků pro taková odvětví jakými jsou automotive, potravinářství, farmaceutický průmysl, elektronika nebo široký segment intralogistických procesů. Proč? Takto vyrobené obaly nabízí ideální kombinaci trvanlivosti a výkonu. Jejich uživatelé mohou využívat moderní identifikační technologie pro případné sledování v rámci dodavatelského […]

„Čelní vozík z Číny? Tak to určitě… Jenže tahle značka dávno neznamená nespolehlivé“

Když se řekne čínská technika, většina lidí si vybaví kompromisy. Ale co když vám řekneme, že značka EP Equipment, která spolupracuje s evropskou jedničkou Kion Group, vyrábí vozíky pro celý svět – a Simple Lift je přináší i malým firmám v Česku a na Slovensku? Už 30 let víme, co ve skladu funguje. A taky […]

Welcomo nyní pracuje i s e-doklady

Digitalizace státní správy je už několik let velkým tématem, které přineslo řadu inovací a modernizací nejen ve veřejném sektoru. Jednou z nich jsou e-doklady, moderní a bezpečný způsob ověřování identity bez nutnosti nosit s sebou fyzický doklad totožnosti. Zatímco dříve byly možnosti jejich využití omezené, dnes je lze uplatnit i v soukromé sféře. M2C Innovis […]

Tomáš Novotný: Mošnovský park dál roste. A připravujeme také projekt na Vysočině

Tomáš Novotný nastoupil v lednu roku 2024 do čela české developerské společnosti Concens Investments s ambiciózní strategií firemní expanze. Zahájením výstavby II. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku u Letiště Leoše Janáčka v Mošnově byl loňský cíl splněn a firma pokračuje i letos v realizaci své podnikatelské strategie. Tomáš Novotný představuje, co se dosud povedlo a co Concens Investments chystá. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required