V posledních měsících podstupuje společnost ESA logistika změny v marketingové komunikaci. Nedávno například zavedla nový slogan „Our team for your efficiency“ a vystupuje také pod novým logem.
„Naše marketingová komunikace je specifická vzhledem k působení na B2B trhu. Proto je více zaměřená na technické informace, popis našich služeb a výhod, které přináší zákazníkům,“ vysvětluje ředitel marketingu Jindřich Karas.
V září logistický provider spustil nové webové stránky. Cílem při tvorbě webu bylo mj. usnadnit orientaci jeho uživatelům. „Proto jsme podstatně zjednodušili grafiku. Současně jsme také přistoupili k úpravě a zestručnění textů, aby byly pro návštěvníky lépe srozumitelné a přehledné,“ uvádí Jindřich Karas.
Firma se rovněž snaží „prodat“ své působení v oblasti CSR, a tak více informuje o neobchodních aktivitách v sociální či environmentální sféře včetně svého charitativního fondu.
Nový web je plně responzivní, a tedy optimalizovaný pro různá zařízení.
Text: Stanislav D. Břeň