Společnost DHL slavnostně otevřela své Inovační centrum DHL Americas, čímž rozšiřuje své globální aktivity v oblasti inovací do amerického regionu. Americké inovační centrum doplňuje Inovační centrum DHL v německém Troisdorfu nedaleko Bonnu a Asijsko-pacifické inovační centrum v Singapuru. Jeho úkolem je předvádět technologie, které DHL již zavádí v celém regionu, a také zkoumat budoucí řešení, jež mohou přinášet významná zvýšení produktivity a efektivity.
„DHL může nyní díky třem inovačním centrům na celém světě využívat přínosy inovací ve prospěch zákazníků a hrát aktivní roli v utváření budoucnosti logistiky. DHL je společnost, jejíž prioritou je poskytování nejlepších služeb na základě odlišného přístupu a myšlení. Jsem hrdý, že v americkém regionu máme nyní platformu, která umožní zavádět tyto schopnosti do provozů našich partnerů,“ komentuje otevření nového inovačního centra Ken Allen, generální ředitel divize DHL eCommerce Solutions a člen představenstva divize Customer Solutions & Innovation ve společnosti Deutsche Post DHL Group.
Nejmodernější budova s užitnou plochou 2600 metrů čtverečních poskytuje společnosti DHL prostory pro spolupráci s jejími zákazníky, technologickými partnery a akademickými pracovníky i pro využívání inovativních nápadů vlastních zaměstnanců. Zprovoznění nového centra v americkém regionu je vyvrcholením letošních oslav 50. výročí založení společnosti DHL. Slavnostního otevření inovačního centra se zúčastnilo více než 300 hostů včetně technologických a logistických lídrů, zákazníků z amerického regionu, místních vedoucích činitelů a nejvyššího vedení společnosti DHL.
„Inovace umožňují společnosti DHL být v čele vývoje revolučních řešení pro dodavatelské řetězce,“ říká Matthias Heutger, globální vedoucí inovací a obchodního rozvoje ve společnosti DHL. „Inovační centra jsou základem našeho inovačního přístupu, u něhož je středem zájmu zákazník. Jsou pro nás platformou, která nám umožňuje vnímat a chápat nové trendy a objevovat poznatky, jež mohou mít reálný vliv na podnikání. Společnost DHL byla například první, kdo začal využívat roboty pro vychystávání v severoamerických skladech. Autonomní roboti podporující kompletování zakázek mohou zvýšit rychlost vychystávání a kompletování až o dvě stě procent, což je významným přínosem v prostředí globalizovaného e-commerce s rychlými změnami.“
Čtyři obchodní jednotky DHL, působící v americkém regionu, budou v nadcházejících letech investovat do vývoje nových technologií a jejich zavádění do praxe s cílem optimalizovat provozní činnosti, zvyšovat spokojenost zákazníků, snižovat náklady a usnadňovat zaměstnancům pracovní procesy.