logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Operátor intermodální a kombinované přepravy Metrans posiluje technické vybavení svého terminálu...
  • V průmyslovém parku P3 Prague Horní Počernice vznikla na ploše 25 000 metrů čtverečních obchodní...
  • Po rekordním roku 2023, kdy zájemci poptávali téměř 2,96 milionů metrů čtverečních průmyslových...
  • Tatra Trucks se připravuje na největší investiční program ve své novodobé historii. Cílem je...

Jak skloubit pracovní a osobní život? Projekt firmy Gebrüder Weiss pomáhá zaměstnancům

13. srpna 2019
Zpravodajství 0
1307
Jak skloubit pracovní a osobní život? Projekt firmy Gebrüder Weiss pomáhá zaměstnancům

Gebrüder Weiss Česká republika se již počtvrté v řadě účastní Operačního programu Zaměstnanost pod záštitou Evropské unie. Cílem projektu s názvem Aplikujeme age management je usnadnit zaměstnancům skloubení osobního a pracovního života v různých životních fázích a pomoci jim co nejlépe nastavit jejich pracovní náplň. Projekt je financován z Evropského sociálního fondu (ESF).

Zavádění principů age managementu ve firmách bývá často spojováno zejména s optimalizací pracovní náplně a pracovních procesů u věkové kategorie 50+. Týkat by se ale měl všech věkových skupin, každá se totiž potýká se specifickými okolnostmi ve svém soukromém životě. V současném projektu age managementu v Gebrüder Weiss, který zohledňuje průběh různých životních fází zaměstnanců na pracovišti a přihlíží k jeho měnícím se zdrojům (zdraví, kompetence, hodnoty, postoje), jsou zapojeni mentoři, interní lektoři a kouči. Jeho součástí jsou i služby fyzioterapeuta, který pro každou konkrétní pozici poradí, jak si správně přizpůsobit pracovní prostředí a minimalizovat možná budoucí zdravotní rizika. Projekt age managementu bude probíhat až do konce roku 2020. „Age management by měl být v budoucnosti samozřejmou a přirozenou součástí každé firemní kultury a měl by pomoci zohlednit aspekty jednotlivých životních fází všech našich zaměstnanců napříč věkovými kategoriemi. Jsme rádi, že jsme od Evropské unie dostali opět příležitost k ještě lepší inovaci našich interních procesů,“ říká Jan Kodada, obchodní a marketingový ředitel Gebrüder Weiss Česká republika.

Čtvrtý projekt v pořadí

Zatímco úplně první projekt hrazený z ESF se v Gebrüder Weiss ČR zaměřil více na všeobecné vzdělávání, další byly přesně cíleny na různé skupiny zaměstnanců. Jedním z nich byl i projekt s názvem Rodičovská akademie pro kolegyně – matky na rodičovské a mateřské dovolené. „Cílem bylo, abychom našim kolegyním při sladění rodinného a pracovního života vyšli maximálně vstříc, ať už formou školení, například jak co nejlépe zvládat time management a stres, tak poskytnutím informací o právním minimu pro rodiče, dále třeba jak zůstat v kontaktu se zaměstnavatelem a zapojit se zpět do pracovního procesu co nejplynuleji,“ komentuje Lenka Prohasková, personální manažerka Gebrüder Weiss.

Jiný z minulých projektů Gebrüder Weiss realizovaný za pomoci Evropského sociálního fondu se soustředil na mentoring. Během intenzivního dvouletého vzdělávání bylo 25 zaměstnanců vyškoleno jako firemní mentoři, kteří se následně věnovali dalším kolegům, tzv. talentům, a to napříč všemi odděleními. Touto formou jim nejenom pomáhali s každodenními procesy, ale taktéž předávali získané know-how. „Jednou ze základních firemních hodnot Gebrüder Weiss je pozitivní působení ve společnosti, neustálá snaha o zlepšování životních podmínek lidí uvnitř i vně naší firmy. Přímo na úrovni vnitrofiremních aktivit se pak tento přístup projevuje právě v programech, které zohledňují konkrétní životní situace a potřeby našich zaměstnanců,“ uvádí dále Kodada.

Ještě více kurzů

Osobnostnímu i profesnímu rozvoji zaměstnanců se v Gebrüder Weiss Česká republika věnují dlouhodobě. Kromě aktivit v rámci evropského projektu mají zaměstnanci možnost rozvíjet své dovednosti díky koncernové vzdělávací akademii myOrangeCollege, nabízející pestrou nabídku seminářů pořádaných buď kvalifikovanými lektory, nebo formou e-learningu. „Kromě odborných seminářů lze volit kurzy zaměřené na osobnostní rozvoj, semináře na sladění pracovního a soukromého života a nechybí ani specializované semináře pro kolegy ve věku 45+ a 50+. E-learning je u zaměstnanců oblíbený a využívají ho v podstatě úplně všichni,“ doplňuje Prohasková.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladových a průmyslových nemovitostí v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, u dálnice D1 jen 30 minut od Brna, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním investorem do realit.   Oba parky, […]

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Aimtec získal prestižní titul Czechia Best Managed Company 

Společnost Aimtec se stala držitelem ocenění pro nejlépe řízené firmy v Česku v rámci šestého ročníku Czechia Best Managed Companies, který každoročně pořádá společnost Deloitte. Program oceňuje české soukromě vlastněné firmy, které vynikají v oblasti řízení, strategie, inovací a firemní kultury. Odborná porota složená z podnikatelů, novinářů, zástupců akademické sféry či odborníků na rodinné firmy a právo […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required