logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Společnost Kion Group, dodavatel intralogistického vybavení, pokračuje v expanzi v Panattoni...
  • V loňském roce se na moři ztratilo 576 kontejnerů. Jedná se o nárůst oproti 221 kontejnerům v...
  • Od července se novým generálním ředitelem společnosti Kienbaum pro Česko a Slovensko stal Jan...
  • Firma PST CLC Mitsui-Soko odstartovala projekt zaměřený na rozšíření řízení a sledování...

Nové intralogistické aplikace na Dnech pro bezpečnost a efektivitu 2019

27. června 2019
Zpravodajství 0
1441
Nové intralogistické aplikace na Dnech pro bezpečnost a efektivitu 2019

Dny pro bezpečnost a efektivitu, které se uskutečnily počátkem června v Praze a Ostravě, uspořádala česká pobočka společnosti Linde Material Handling. Přednášky a diskuse se týkaly energy managementu a digitalizace, propojení nebo transparentnosti dat.

Blok přednášek s problematikou digitalizace, propojení a transparentnosti dat zahájil David Čepek, ředitel a jednatel české pobočky Linde MH, který se tak současně také představil české odborné veřejnosti. „Těší nás zájem o nové aplikace Linde MH. Věříme, že zefektivní a zjednoduší práci uživatelů naší vysokozdvižné techniky. Z mého pohledu patří mezi nejzajímavější aplikace Linde Service Manager, která řeší on-line zadávání, schvalování a předávání servisních požadavků přímo do servisního střediska Linde MH a šetří tak čas na straně zákazníků. Tuto aplikaci budou moci naši zákazníci využívat již od 1. července letošního roku,“ komentuje David Čepek. Posluchače zaujaly také další digitální aplikace Linde Truck Call App a webová aplikace Linde Data Point, která umožní dokonalý přehled o vynaložení finančních prostředků na údržbu a servis vozíků, a to včetně hlídání termínů potřebných technických kontrol. V rámci prezentace systému fleet managementu určeného pro správu flotil byly představeny nejnovější funkce systému Linde connect.

Pavel Osička, obchodní ředitel Linde Material Handling Česká republika, zaujal svou přednáškou na téma energy managementu a jeho přínosů. Poukázal na konkrétní oblasti, ve kterých může energy management napomoci firmám, a to např. při volbě vhodného pohonu pro vysokozdvižnou techniku. „Druhů paliv, které můžeme pro vysokozdvižnou techniku využívat, je mnoho, ať už hovoříme o naftě, CNG, LPG, či vodíku a elektřině. S našimi zákazníky podrobně diskutujeme možné varianty s ohledem na jejich konkrétní situaci. Nabídneme jim pak řešení šité na míru jejich potřebám. Výsledkem je spokojený zákazník, který má správně nastavené využívání svých zdrojů,“ sděluje Pavel Osička.

Posluchači uvítali diskuzi na téma, jak se účinně bránit zvýšení nákladů za energie, a tipy, jak dosáhnout snížení plateb za překročení špiček. Zaujala i informace týkající se péče o trakční baterie a zajištění jejich servisu s cílem co nejvíce omezit náklady na jejich pořízení a provoz. Zpestřením programu byla ukázka jízdy elektromotokáry, která využívá shodný systém pohonu jako vysokozdvižné vozíky Linde a je replikou elektrické motokáry E1, která překonala světový rekord v akceleraci. Přihlížející překvapila rychlost a dynamika jízdy vozu.

Přednáška Ivo Hykyše ze společnosti Siemens o rozvoji elektromobility a související nabíjecí infrastruktury z pohledu nadnárodního dodavatele posluchače velmi zaujala svým širokým záběrem o souvislostech rozvoje elektromobility a vyvolala mnoho otázek a diskuzí.

Martin Petřík, vedoucí oddělení marketingu Linde Material Handling, k proběhlým akcím dodává: „Jsme rádi, že letošní Dny pro bezpečnost a efektivitu v Praze a Ostravě přilákaly ještě více návštěvníků, než tomu bylo v předcházejících letech. Je vidět, že megatrendy jako je digitalizace, energy management a neustálé zlepšování bezpečnosti provozu patří pro naše zákazníky mezi ta nejatraktivnější témata. Těší nás, že v těchto oblastech můžeme nabídnout naše nejnovější produkty a služby, ať již se jedná o průlomové aplikace pro mobilní telefony, které našim zákazníkům zásadním způsobem zjednodušují a zrychlují komunikaci v jejich firmách i s námi jako jejich partnerem pro všechny otázky spojené s intralogistikou. V oblasti bezpečnosti patří naše společnost dlouhodobě mezi průkopníky inovativních řešení, ať již se jedná o nastavování potřebných procesů nebo vývoj inteligentních aktivních asistenčních systémů pro řidiče vozíků.“

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladových a průmyslových nemovitostí v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, u dálnice D1 jen 30 minut od Brna, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním investorem do realit.   Oba parky, […]

Systém Dematic Pouch: větší efektivita, méně námahy

Krátké dodací lhůty, rostoucí objem vráceného zboží a integrace online a offline kanálů, to jsou zásadní výzvy, kterým čelí moderní maloobchodní společnosti. Systém závěsných tašek Dematic Pouch jim nabízí efektivní řešení: díky vysoké flexibilitě, ergonomickým pracovištím a inteligentním procesům zajišťuje udržitelné plnění objednávek. Dematic Pouch je efektivní, flexibilní a všestranný Moderní maloobchod je dynamičtější než […]

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required