Poradenská firma Logio mění obchodního ředitele. Od června do funkce nastupuje Ondřej Žák. Ten během své pracovní kariéry prošel firmami jako IBM, PricewaterhouseCoopers a naposledy Ernst & Young, kde se zaměřoval na oblast maloobchodu a rychloobrátkového zboží.
„Záběr Ondřeje je velmi široký a prakticky koresponduje se vším, na co se Logio zaměřuje. Má velmi dobré znalosti maloobchodu, trendů v chování spotřebitelů, zabýval se cenotvorbou nebo analýzou dat. Jsme rádi, že ho máme v týmu,“ říká generální ředitel a spolumajitel Logia Marek Šucha.
„S radostí nabízím své služby firmě, která má respekt u konkurentů a důvěru u zákazníků. Mým cílem je podpořit prodej a rozvoj poradenských služeb či špičkových inovativních řešení využívajících pokročilé práce s daty. Zaměříme se na klienty ve střední a východní Evropě, kteří mají zdravé ambice,“ představuje svoje vize Ondřej Žák.
Ten na pozici obchodního ředitele střídá dalšího ze spolumajitelů Logia Jana Jirovce. „Mým dalším plánem je pomáhat firmě z pozice majitele, zejména udržováním vztahů se stávajícími zákazníky. S nimi jsem si za ty roky ve spoustě případů vybudoval doslova přátelský vztah,“ prozrazuje Jirovec své další plány. Zároveň se chystá více věnovat dalším projektům a start-upům, které spadají pod skupinu Patero, ve které je partnerem.
Logio je česká firma, která se specializuje na chytrá řešení v logistice a celých dodavatelských řetězcích. Svým klientům pomáhá plánovat, optimalizovat a navrhovat efektivní řešení pro jejich materiálové toky a distribuční sítě, a odstraňovat tak zbytečné plýtvání. Logio vyvinulo specializovaná řešení pro předpověď poptávky, plánování promočních akcí, řízení zásob a distribuční strategie. Dlouhodobě pracuje na tom, aby se do řízení firem a dodavatelských řetězců vrátila skutečná hodnota a odstranil zbytečný stres a plýtvání.