Společnost DB Schenker přináší díky nově uzavřenému partnerství s významným poskytovatelem SaaS (Software as a Service) platforem, firmou ChannelAdvisor, svým zákazníkům přístup na stovky globálních internetových tržišť.
DB Schenker jako celosvětový poskytovatel logistických služeb oznámil strategické partnerství s ChannelAdvisor Corporation, poskytovatelem cloudových e-commerce řešení, které značkám a obchodníkům umožňují globálně zvýšit objemy prodejů. Partnerství propojí klienty DB Schenker s více než stovkou prodejních kanálů, které platforma ChannelAdvisor podporuje.
Obrat internetových tržišť v posledních letech raketově roste a nechává běžné internetové obchody daleko za sebou. Multikanálová řešení jsou proto v dnešní době naprostou nutností. „Neustále zlepšujeme služby, které našim klientům poskytujeme i nad rámec běžného e-fulfillmentu. Partnerství s ChannelAdvisor jim umožní komplexní přístup na klíčové internetové obchody jako je eBay nebo Amazon na globální úrovni,“ říká Vanessa Holl, viceprezidentka DB Schenker pro e-commerce a globální skladovou logistiku.
Toto partnerství jen upevní postavení DB Schenker v oblasti e-commerce logistiky, který poskytuje nejširší nabídku logistických služeb včetně pick and pack nebo managementu vráceného zboží. Klienti platformy ChannelAdvisor tak získají přístup ke globální síti poboček DB Schenker, která jim umožní ještě lepší vyřízení objednávek.