logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Možnost využití umělé inteligence (AI) se stává zásadní faktorem pro spotřebitele, kteří...
  • V rámci výuky vedlejší specializace Logistika – mezinárodní přeprava a zasílatelství na katedře...
  • Manažeři společnosti PST CLC Mitsui-Soko plánují implementovat  v rámci kontraktní logistiky...
  • Vrácení DPH a spotřební daně je pro dopravní firmy často náročný a časově zdlouhavý proces....

V zájmu ergonomie a bezpečné práce. Jungheinrich přichází s iniciativou Stop dřině

24. dubna 2019
Zpravodajství 0
1682
V zájmu ergonomie a bezpečné práce. Jungheinrich přichází s iniciativou Stop dřině

Společnost Jungheinrich (ČR) představuje v rámci iniciativy Stop dřině kompletní řadu ručních elektrických vozíků. Manipulace s těžkými paletami je při použití mechanického vozíku fyzicky velmi náročná. Elektrické paletové vozíky naproti tomu umožňují daleko rychlejší a pohodlnější práci. Jungheinrich uvádí, že  má v nabídce vozíky vhodné pro každou příležitost: od denní dávky v jednotkách hodin až po těžké nasazení v nonstop provozu.

„Zjistili jsme, že spousta zaměstnanců v logistice i výrobě stále používá mechanické paletové vozíky na každodenní tahání velmi těžkých nákladů. Myslíme si, že v současné době, kdy elektrické paleťáky startují již na 39.900 Kč, je to zbytečná dřina. Na stránkách stop-drine.cz nabízíme informace ke kompletní řadě ručně vedených elektrických vozíků i řadu referencí,“ konstatuje Martin Koudelka, vedoucí marketingu Jungheinrich ČR.

Rychlá a pohodlná práce

Příklady z praxe ukazují, že po nasazení elektrických paletových vozíků dochází k okamžité změně. Práce je rychleji hotová a obsluha není unavená, což přispívá i k vyšší bezpečnosti práce. „Dříve jsme překládali kamiony za pomocí čelního vozíku a ručního paleťáku. Překládka nyní probíhá výrazně rychleji a je pohodlnější,“ pochvaluje si Jiří Kavánek, jednatel firmy  K+P line.

Lepší pracovní podmínky mohou oslovit kvalitní zaměstnance

Argumentem pro elektrifikaci paletových vozíků ale zdaleka není jen výkon a efektivita. „V dnešní době, kdy je nouze o kvalitní pracovníky se jedná o zajímavý benefit, který může být pro řadu pracovníků výrazným impulzem k setrvání ve firmě. Navíc se výrazně snižuje riziko pracovních neschopností,“ doplňuje Martin Koudelka.

Různé varianty pro jakékoliv nasazení

Každý provoz je specifický, někdo potřebuje vozík na více směn denně, někdo dvakrát do týdne složí kamion a pak vozík nepoužívá. A právě v šíři portfolia elektrických paletových vozíků nastal výrazný posun oproti minulosti. Jungheinrich připravil v rámci iniciativy na webu www.stop-drine.cz ucelený přehled všech možností elektrických vozíků, kde si podle základních kritérií může vybrat vhodný vozík opravdu každý.

„Poměr cena-výkon je důležitým faktorem i při nákupu manipulační techniky. Naše nejvýkonnější stroje jsou špičkou v oboru a jsme s nimi velmi úspěšní, nicméně ne každý nutně potřebuje vysoký výkon. A právě proto jsme se vydali i cestou výroby jednodušších vozíků s menším výkonem a logicky i nižší cenou tak, aby nabízený poměr cena-výkon dával smysl i v méně náročných nasazení,“ vysvětluje Martin Koudelka.

Dostupná lithium-iontová technologie

Dalším argumentem pro nahrazení ruční práce elektrickou je lithium-iontová technologie v bateriích. Lithiová baterie umožňuje mezidobíjení v jakémkoliv okamžiku a zároveň není nutné dobíjet baterii do plné kapacity. K úplnému nabití navíc stačí pouze 1,5 hodiny a již za 30 minut je baterie nabitá na 50 % své kapacity. „Díky těmto vlastnostem je práce s lithiovými bateriemi naprosto bezpečná a bezúdržbová. Oproti využití vozíků s olověnými bateriemi odpadá nutnost dolévání elektrolytu do článků baterie a s vozíky tak může pracovat kdokoliv bez nutnosti specifického školení na práci s bateriemi. V letošním roce navíc uvádíme na trh základní model elektrického paleťáku s lithiovou baterií, který je s cenou 39.900 korun dostupný opravdu každému. Nejedná se sice o vozík pro celodenní nasazení, ale jako pomocník pro manipulaci s těžkými břemeny, nebo na nedokonalé podlaze na 1-2 hodiny čisté práce denně je naprosto dostačující,“ shrnuje výhody Pavel Králík, produktový manager společnosti Jungheinrich.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladových a průmyslových nemovitostí v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, u dálnice D1 jen 30 minut od Brna, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním investorem do realit.   Oba parky, […]

Systém Dematic Pouch: větší efektivita, méně námahy

Krátké dodací lhůty, rostoucí objem vráceného zboží a integrace online a offline kanálů, to jsou zásadní výzvy, kterým čelí moderní maloobchodní společnosti. Systém závěsných tašek Dematic Pouch jim nabízí efektivní řešení: díky vysoké flexibilitě, ergonomickým pracovištím a inteligentním procesům zajišťuje udržitelné plnění objednávek. Dematic Pouch je efektivní, flexibilní a všestranný Moderní maloobchod je dynamičtější než […]

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required