logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Automatizovaná, spolehlivá a efektivní přeprava materiálu v logistických či výrobních provozech...
  • Role provozního ředitele (chief operating officer) ve společnosti Mailstep se nově ujal David...
  • Geosan Development oznamuje povýšení Radoslava Rachače (49) do funkce ředitele a jednatele. Ve...
  • Ministerstvo životního prostředí vydalo souhlasné závazné stanovisko EIA na rozšíření D1 na...

Mall Group a ČSOB startují službu pro online placení při internetových nákupech

12. dubna 2019
Zpravodajství 0
1212
Mall Group a ČSOB startují službu pro online placení při internetových nákupech

Skupina ČSOB a Mall Group vytvářejí společný podnik pod názvem Mall Pay. Svým podpisem to potvrdili generální ředitel a předseda představenstva ČSOB John Hollows a Jakub Havrlant (oba na snímku), CEO a spolumajitel Mall Group. Společný podnik má na strmě rostoucím trhu e-commerce uspokojit komplexní potřeby stále náročnějších zákazníků. Mall Pay již nyní nabízí odloženou platbu při online nakupování a po vstupu ČSOB bude v nákupním košíku postupně nabízet zákazníkům e-shopů financování, pojištění a investice. ČSOB bude služby Mall Pay integrovat do své platební brány.

Skupina ČSOB a Mall Group chtějí nabízet finanční služby ušité na míru online prostředí a zpříjemnit tak lidem nakupování na internetu. Na poli e-commerce jde o inovativní spolupráci mezi největší českou internetovou nákupní galerií a jednou z nejvýznamnějších českých bank. Mall Pay tím zásadně rozvíjí stávající spolupráci, která doposud obnášela stejnojmennou službu odložené platby. Ta umožňuje posunout datum platby nákupu a zaplatit zboží až po jeho vyzkoušení nebo rozbalení. V současné době je služba nabízena u celkem 12 e-shopů na českém trhu včetně Mall.cz. ČSOB je garantem bezpečného on-line placení.

Bezpečnost i přidaná hodnota

„Oblast e-commerce je pro ČSOB velmi důležitá, v oblasti online placení jsme lídrem na trhu. Úzce spolupracujeme s e-shopy a přinášíme jim bezpečná platební řešení, a to nejen pro naše klienty, ale pro všechny internetové zákazníky. MallPay znamená zvýšení přidané hodnoty jak pro všechny nakupující, tak pro samotné e-shopy, které získají řadu služeb souvisejících s nakupováním pro sebe i své klienty jednou jednoduchou integrací,“ říká Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení, spotřebitelské financování, otevřené bankopojištění a inovace.

„Stavíme na svých zkušenostech z prostředí online nakupování. První rok cílíme na českém trhu zhruba na 50 až 60 tisíc zákazníků. Naše služby chystáme rozšířit například o účet na míru pro naše zákazníky, platební kartu a aplikaci do mobilu nebo věrnostní program odměn. Mall Pay dále umožní nákupy na internetu prostřednictvím ČSOB pojistit proti poškození, zcizení a ztrátě a umožní prodloužení záruky. V horizontu dalšího roku bude nakupujícím nabídnuta možnost půjčky Mall Pay,“ uvádí Adam Kolesa, CEO Mall Pay.

Orientace na komplexní služby

Mall Pay vznikla jako dceřiná společnost Mall Group a od samého začátku tak přirozeným způsobem dotváří komplex služeb, které Mall svým zákazníkům nabízí. Kapitálovou účast ČSOB ve společném podniku musí schválit Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Společný podnik Mall Pay by tak měl podle předpokladů začít fungovat od posledního letošního čtvrtletí.

Trh e-commerce v ČR strmě roste. V roce 2018 se tržby internetových obchodů podle Heureka.cz a APEK meziročně zvýšily o 17 procent na 135 miliard korun a počet on-line transakcí narostl o 56 procent. Podíl e-shopů na maloobchodních tržbách se rozšířil již na 11,4 procenta, vyplývá ze statistik.

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Pod taktovkou společnosti Gridarch roste v Mošnově logistické centrum BMW Group

V rámci III. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku (OAMP) vyrůstá v Mošnově logistické centrum automobilky BMW Group o celkové ploše více než 123 000 metrů čtverečních. Jeho pilotní provoz by měl být zahájen v polovině roku 2026. BMW Group bude z Mošnova své výrobní komponenty do zámoří – především do Asie a do Ameriky. „Díky […]

7R nabízí v klíčových lokalitách České republiky novou generaci logistických prostor

7R, přední developer moderních skladů a průmyslových zařízení v Polsku a v České republice, posiluje své působení na českém realitním trhu dvěma projekty: 7R Park Lavičky, který se nachází při dálnici D1 na Vysočině, a EQT Park Prague North, na kterém 7R spolupracuje se společností EQT Real Estate, globálním manažerem investic.   Oba parky, které […]

Efektivní logistika a udržitelná budoucnost s CHEP

CHEP úzce spolupracuje se svými partnery na budování chytřejších a udržitelnějších dodavatelských řetězců. Partnerství s TAMDA Foods je ukázkou toho, jak může dobře nastavená spolupráce přinášet měřitelné výsledky v oblasti udržitelnosti. Díky využívání poolingového modelu CHEP, který je založený na sdílení a opakovaném použití kvalitních palet, se společnosti Tamda podařilo zefektivnit logistiku a zároveň snížit […]

Aimtec získal prestižní titul Czechia Best Managed Company 

Společnost Aimtec se stala držitelem ocenění pro nejlépe řízené firmy v Česku v rámci šestého ročníku Czechia Best Managed Companies, který každoročně pořádá společnost Deloitte. Program oceňuje české soukromě vlastněné firmy, které vynikají v oblasti řízení, strategie, inovací a firemní kultury. Odborná porota složená z podnikatelů, novinářů, zástupců akademické sféry či odborníků na rodinné firmy a právo […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required