Galavečer čtvrtého ročníku ankety Důvěryhodné značky letos znovu hostily prostory Pražské křižovatky – kostela sv. Anny na Starém Městě v Praze. Prvenství mezi balíkovými přepravci obhájila společnost PPL CZ. Absolutním vítězem soutěže se stala legendární značka prostředku na mytí nádobí Jar, který vyrábí firma Procter & Gamble Czech Republic.
Do jedné z nejrozsáhlejších nezávislých anket zaměřených na spotřebitelskou důvěru v Česku, vedené agenturou Nielsen, se ve druhé polovině září zapojilo 4000 respondentů. Ti tvořili reprezentativní vzorek českých spotřebitelů a prostřednictvím online dotazníků hodnotili téměř 600 značek v 60 skupinách.
Vítězství v kategorii e-shopů s potravinami získalo Tesco, mezi prodejci elektra firma Alza.cz. Nejdůvěryhodnějším dopravcem byly vyhlášeny České dráhy.
Role moderátora a průvodce slavnostním večerem se letos zhostil Ladislav Špaček, známý lektor společenské etikety. Partnery ceremonie byly Nadace Dagmar a Václava Havlových Vize 97 a Wau Studio, speciálním partnerem pak ppm factum.
Program Důvěryhodné značky každoročně organizuje skupina ATOZ Marketing.