
Společnost CBRE získala pro svůj tým Retail Agency významnou posilu. Na pozici associate director do firmy nastoupil Jan Janáček.
Jan pracoval 11 let v oblasti retailu a B2B, kde v rámci rozličných módních a sportovních značek zastával pozice business development manager nebo country manager. Působil také jako sales director známé české módní značky Pietro Filipi. Do real estate businessu společnosti CBRE tak přináší znalost a pohled retailera, což znamená pro klienty velký přínos při výběru všech vhodných lokalit.
„Jan má dlouholeté cenné zkušenosti v oblasti maloobchodu a tak dobře rozumí potřebám našich klientů. Nejen, že je odborníkem na trh retailových nemovitostí v České republice, ale také chápe provozní potřeby z pohledu klienta a jeho značky. Dokáže poskytnout cenné informace a rady týkající se obchodního plánu nebo prodejní strategie, což zvláště ocení začínající firmy a rychle se rozšiřující značky,“ komentuje nástup nové posily Katarína Brydone, head of retail společnosti CBRE.
Jan Janáček rád tráví čas se svou rodinou, péčí o zahradu nebo sportovními aktivitami – zejména ledním hokejem, běháním a cykloturistikou.