Novým vedoucím oddělení marketingu ve společnosti Asseco Solutions se stal Petr Vondráček (*1975). Jeho přes dvě desítky let dlouhá praxe na různých manažerských pozicích v marketingu především v oblasti financí slibuje uplatnění zkušeností i neotřelého úhlu pohledu.
Do Asseco Solutions nastoupil z NEY spořitelního družstva. Zastával zde pozici vedoucího oddělení marketingu a komunikací a podílel se například na velmi kladně hodnoceném loňském rebrandingu družstva.
Předtím pracoval na vedoucích marketingových pozicích například v mBank pro Českou republiku a Slovensko nebo téměř deset let na postech v ČSOB. Za svou profesní kariéru získal i některá významná ocenění.
„Nejvíce si vážím těch, která mají přímý vliv na obchodní výsledky společnosti a zákaznickou spokojenost,“ říká Petr Vondráček. „Zákaznický prožitek a výrazný produktový marketing bych rád promítl co nejdříve v marketingových aktivitách nosné produktové řady Asseco, tedy značky Helios. Za celou svoji kariéru se snažím mazat rozdíly mezi marketingem a obchodem. Rád tyto aktivity vzájemně provazuji,“ dodává.