Společnost DPD rozvezla po České republice v loňském roce 17,8 milionu zásilek, což je skoro o milion a půl více než v roce 2016. Celosvětově pak DPDgroup vykázala 11% růst a se svým obratem 6,8 miliard eur posílila svou pozici druhé největší evropské přepravní společnosti.
Za většími tržbami stojí zejména stále se zvyšující počet zásilek. DPDgroup jich v loňském roce doručila o 10 % více než v roce 2016, a to 1,2 miliardy. V Česku DPD rozvezlo o 6,8 % zásilek více. Největší nárůst v tržbách pak společnost zaznamenala v Polsku (o 18,3 %), Rusku (o 13,7 %) a Velké Británii (o 11 %).
„Čísla za loňský rok překonala naše očekávání. V Česku máme stále prostor pro další růst a v tomto roce můžeme mířit ještě výš. Předpokládáme, že zejména díky rozvoji online nakupování v mezinárodním měřítku a růstu zahraničního obchodu se bude počet zásilek dále násobit, čehož hodláme v DPD plně využít,” říká Miloš Malaník, generální ředitel DPD CZ. V letošním roce se DPD hodlá ještě více zaměřit na mezinárodní přepravy a zásilky v segmentu B2B.
Na tržbách DPDgroup se projevila i rostoucí e-commerce a nakupování na zahraničních e-shopech, firma loni doručila o 11 % více mezinárodních balíků. O 3 % se zvětšil také podíl B2C zásilek oproti B2B. Loni představovaly 37 % celkového obratu.