Skupina GLS investovala za posledních 12 měsíců více než 100 milionů eur do rozvoje své evropské sítě. S výrazně rozšířenou kapacitou je balíkový přepravce připraven na vrchol sezony.
„Náš evropský systém je založen na silných národních sítích, které našim zákazníkům zajišťují výjimečnou dostupnost služeb a které jsou vzájemně úzce propojené,“ říká Rico Back, CEO skupiny GLS. „Abychom byli schopni udržet vysokou kvalitu našich služeb i v nejvytíženějším období, pravidelně investujeme po celé Evropě.“
Více než 100 milionů euro bylo investováno do nových budov, rozšíření či modernizace jednotlivých poboček. GLS vystavěla nové mezinárodní třídící centrum na Slovensku (Zvolen). Balíková přeprava byla rovněž posílena otevřením sedmi nových dep v regionu východní Evropy – v Rumunsku (Tulcea a Târgu Jiu), ve Slovinsku (Slovenska Bistrica), v České republice (Klatovy a Šumperk) a v Maďarsku (Kazincbarcika a Budapešť). Moderní nové budovy uvedli do provozu v GLS Germany (Offenburg), GLS Austria (Rankweil) a GLS Poland (Radom).
Hlavní investice rovněž zahrnují rozsáhlé rozšíření dep, například Habay v Belgii, Taastrup u Kodaně (Dánsko), Donaueschingen (Německo), Rotterdam (Nizozemí) a Bydhošť (Polsko). Na evropské centrále v Neuensteinu v Německu bylo rozšířeno třídící centrum dceřiné společnosti DER KURIER, která nabízí expresní přepravu. V Itálii byla tři depa přemístěna do větších prostor (Pesaro, La Spezia, Imperia), do větších prostor se stěhovala i dvě depa v České republice (Brno, Ostrava).
Tato opatření umožnila GLS navýšit kapacitu pro podzimní a především vánoční sezonu. V posledních letech se denní množství přepravovaných balíků od října navýšilo vždy minimálně o 30 procent. V některých zemích se počty balíků krátce před Vánocemi i zdvojnásobují. Rico Back doplňuje: „V tomto roce očekáváme ještě větší sezonní nárůst. Abychom byli schopni zákazníkům nabídnout vysokou kvalitu služeb, na kterou jsou zvyklí, nebudeme v průběhu tohoto období přibírat nové zákazníky.“