Společnost DHL Express, dodavatel mezinárodních expresních přepravních služeb, informuje o každoročním všeobecném zvýšení cen, které nabývá účinnosti 1. ledna 2018. V České republice dojde k průměrnému zvýšení cen o 3,9 % u produktů letecké i pozemní mezinárodní přepravy.
„Cílem společnosti DHL Express je poskytovat našim zákazníkům nejkvalitnější služby v oblasti mezinárodní přepravy zásilek s přesným časem doručení,“ říká Ken Allen, CEO, DHL Express. „Každoroční zvyšování cen nám umožňuje uskutečnit všechny investice potřebné pro splnění očekávání našich zákazníků a poskytovat i nadále služby prvotřídní kvality, které jim pomohou dosáhnout dlouhodobý úspěch v jejich mezinárodních obchodních aktivitách. Během loňského roku jsme rozšířili naši mezinárodní síť o nová servisní centra s automatickými třídícími linkami a rovněž jsme zesílili bezpečností opatření, abychom tak vyhověli požadavkům našich zákazníků, partnerů i orgánů činných v dopravě.“ V průběhu letošního roku firma investovala do modernizace svého globálního leteckého parku, zavádění ekologičtějších vozidel pro doručení zásilek v centrech měst a posílení pozemní infrastruktury po celém světě.
Jakub Tomšovský, obchodní ředitel DHL Express CZ, doplňuje: „Nejen v České republice jsme zavedli novou službu On Demand Delivery, která umožňuje příjemci získávat přesné informace o příchozí zásilce, a rovněž jsme představili první DHL Locker, tj. doručovací box, v České republice. Doručování zásilek je díky tomu ještě pohodlnější, což ocení mimo jiné internetoví prodejci i jejich zákazníci v dynamicky rostoucím segmentu online obchodování.“
Při každoroční úpravě svých cen zohledňuje DHL Express inflaci, dynamiku měnových kurzů a rostoucí náklady, například z důvodu dodržování zpřísňujících se bezpečnostních předpisů v každé z více než 220 regionů, ve kterých je DHL aktivní. Úprava cen se liší v jednotlivých zemích v závislosti na místních podmínkách a platí pro všechny zákazníky, u kterých to smlouva umožňuje.