logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Společnost Element Logic, poskytovatel automatizovaných řešení AutoStore, oznámila akvizici...
  • Realitněporadenská firma Cushman & Wakefield zveřejnila zprávu analyzující ekonomické a...
  • Veletrh transport logistic 2025 se blíží, na mnichovském výstavišti se bude konat první červnový...
  • K poslednímu dubnovému dni bylo v České republice provozováno přes 42 700 osobních bateriových...

EVA poradí: Mall.cz představuje nového chatbota

9. srpna 2017
Zpravodajství 0
1897
EVA poradí: Mall.cz představuje nového chatbota

Internetový prodejce Mall.cz spouští chatbota pro Facebook Messenger. Jmenuje se EVA a zákazníkům pomůže s výběrem kávovaru, odpoví na nejčastější dotazy nebo usnadní reklamaci zboží. V budoucnu by EVA měla umět poradit s kompletním sortimentem zboží a služeb.

Kávovary jsou na Mall.cz velice žádaným zbožím a při jejich výběru hraje roli mnoho parametrů, podle kterých zákazníci výsledný produkt zvolí. Právě proto se Mall.cz rozhodl novou technologii otestovat na této skupině zboží. EVA má však ambici posouvat svoje schopnosti dále a postupně obsáhnout celý sortiment v portfoliu. V budoucnu by měla rovněž nabízet vhodné doplňkové služby, jako jsou například možnosti expresního doručení nebo instalace spotřebiče.

 „S nákupem na internetu se dnes pojí řada služeb jako sledování zásilky, pomoc s výběrem vhodného zboží, změna doručovací adresy, výměna zboží nebo například i odvoz starého spotřebiče. EVA zákazníkovi nabídne vhodné řešení tou nejjednodušší a nejpříjemnější formou,“ uvádí Radko Sekerka, chief product officer v Mall Group.

Na vývoji chatbota EVA, který je koncipován exkluzivně pro potřeby Mall.cz, pracoval interní tým Mall Group pod vedením Radko Sekerky spolu s externím partnerem, společností MessageOk.com. Na projektu se odbornými konzultacemi podílel Jiří Materna, specialista na strojové učení ze společnosti mlguru.com. Vývoj chatbota trval více než tři měsíce a zahrnoval navržení architektury, projektování, i prvotní textace. EVA je koncipována na bázi tzv. mission-learningu, má tedy schopnost se samostatně vyvíjet a bude neustále inovována. Ještě v průběhu tohoto roku přinese řadu nových funkcí.

„Strojové učení je jednoznačným trendem informačních technologiích posledních let a postupně proniká snad do všech oborů lidské činnosti. V zákaznické komunikaci zatím slouží jen jako podpůrný prostředek, ale jsem přesvědčený, že jeho význam, a především užitečnost, neustále porostou,“ dodává Jiří Materna ze společnosti mlguru.com.

EVA je k dispozici v běžném Facebook chatu po vyhledání kontaktu Mall.cz. Zákazníci si na prvním rozcestníku mohou zvolit oblast, se kterou jim EVA může pomoci, nebo se mohou spojit přímo s osobou ze zákaznické podpory. Pokud si EVA s dotazem zákazníka není schopna poradit, je dotaz automaticky přesměrován na zákaznickou linku.

Technologie chatbotů podle průzkumu Global Chatbot Market 2017–2021 zaznamenává v globálním měřítku meziroční 37% nárůst. V nadcházejících letech potřeby inovace v řízení vztahu se zákazníky nadále porostou spolu nároky na komunikaci v reálném čase. Na českém trhu roste význam technologie chatbotů i vzhledem k aktuální situací na pracovním trhu. Svou roli hraje také očekávání českých zákazníků v oblasti kvality a rychlosti zákaznického servisu, který je svou úrovní vysoko nad celosvětovým průměrem.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

„Čelní vozík z Číny? Tak to určitě… Jenže tahle značka dávno neznamená nespolehlivé“

Když se řekne čínská technika, většina lidí si vybaví kompromisy. Ale co když vám řekneme, že značka EP Equipment, která spolupracuje s evropskou jedničkou Kion Group, vyrábí vozíky pro celý svět – a Simple Lift je přináší i malým firmám v Česku a na Slovensku? Už 30 let víme, co ve skladu funguje. A taky […]

Tepelné tvarování jako klíč k úspěchu v automatizaci procesů

Tepelné tvarování se rychle stává vyhledávaným řešením při výrobě odolných obalů, tvarovaných proložek (trayů) a plastových zásobníků pro taková odvětví jakými jsou automotive, potravinářství, farmaceutický průmysl, elektronika nebo široký segment intralogistických procesů. Proč? Takto vyrobené obaly nabízí ideální kombinaci trvanlivosti a výkonu. Jejich uživatelé mohou využívat moderní identifikační technologie pro případné sledování v rámci dodavatelského […]

Welcomo nyní pracuje i s e-doklady

Digitalizace státní správy je už několik let velkým tématem, které přineslo řadu inovací a modernizací nejen ve veřejném sektoru. Jednou z nich jsou e-doklady, moderní a bezpečný způsob ověřování identity bez nutnosti nosit s sebou fyzický doklad totožnosti. Zatímco dříve byly možnosti jejich využití omezené, dnes je lze uplatnit i v soukromé sféře. M2C Innovis […]

Tomáš Novotný: Mošnovský park dál roste. A připravujeme také projekt na Vysočině

Tomáš Novotný nastoupil v lednu roku 2024 do čela české developerské společnosti Concens Investments s ambiciózní strategií firemní expanze. Zahájením výstavby II. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku u Letiště Leoše Janáčka v Mošnově byl loňský cíl splněn a firma pokračuje i letos v realizaci své podnikatelské strategie. Tomáš Novotný představuje, co se dosud povedlo a co Concens Investments chystá. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required