logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru SL News
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Registrace k odběru e-letteru
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Společnost Element Logic, poskytovatel automatizovaných řešení AutoStore, oznámila akvizici...
  • Realitněporadenská firma Cushman & Wakefield zveřejnila zprávu analyzující ekonomické a...
  • Veletrh transport logistic 2025 se blíží, na mnichovském výstavišti se bude konat první červnový...
  • K poslednímu dubnovému dni bylo v České republice provozováno přes 42 700 osobních bateriových...

Amazon Marketplace umožňuje českým firmám prodávat napříč Evropou

29. června 2017
Zpravodajství 0
1771
Amazon Marketplace umožňuje českým firmám prodávat napříč Evropou

Tuzemské firmy jakékoliv velikosti mohou díky službě Amazon Marketplace nyní snadno prodávat své produkty na pěti evropských stránkách Amazon. Prostřednictvím jediného účtu mohou malí a střední podnikatelé i živnostníci z České republiky oslovit miliony nových zákazníků. Pokud se podnikatelé zaregistrují do populárního programu Fulfillment by Amazon (FBA), mohou těžit i z rozsáhlé evropské logistické sítě společnosti Amazon.

Amazon vytvořil sadu nástrojů, které českým firmám usnadní prodej v zahraničí. Zahrnují marketingový obsah pro místní prodejce, intuitivní prodejní účet, uživatelskou podporu v pěti jazycích a jednoduchý platební proces.

Jakmile prodejce přidá nový produkt, může jej zahrnout do nabídky všech evropských online obchodů Amazonu a okamžitě jej zpřístupnit desítkám miliónů zákazníků. Prodejci mají také k dispozici řadu automatizovaných reportů a analytických nástrojů, které poskytují detailní obchodní informace a podporují efektivní plánování marketingu, prodeje i doručování zboží.

„Umožňujeme malým a středním českým firmám prodávat zboží milionům zákazníků v Evropské unii i po celém světě. Při využití služby Fulfillment by Amazon mohou jednoduše dodat své zboží do některého z našich 31 evropských distribučních center, my se postaráme o zbytek. Zajistíme nejen rychlé doručení zboží zákazníkům kdekoliv v Evropě i jinde ve světě, ale i správu služeb zákazníkům,“ konstatuje Francois Saugier, viceprezident Amazonu pro služby prodejcům.

V České republice nyní využívá služeb Amazon Marketplace, Amazon Web Services a Kindle Direct Publishing  více než 3200 firem a kreativních profesionálů.

Jedním z prvních prodejců, kteří se společností Amazon zahájili spolupráci, je Detoa. Tradiční český výrobce dřevěných hraček funguje od roku 1908 a je známý především díky postavičce Krtečka. „Jsme tradiční česká firma, naše hračky vyvážíme do zemí z celého světa již 110 let. Díky Amazonu, se kterým spolupracujeme od poloviny roku 2014, se nám podařilo proniknout na další trhy. Prodej se nám podařilo navýšit hlavně v Německu a Velké Británii, oblíbený je nejen Krteček, velká poptávka je i po dalších hračkách jako jsou maxi perle, magnetická puzzle či divadla,“ vyjmenovává Jaroslav Zeman, výkonný ředitel společnosti Detoa.

„Při prodeji v jiných zemích české firmy často bojují s bariérami. V Evropě jsou jimi zejména vysoké dopravní náklady a potřeba lokálního zastoupení v cílové zemi. Vítáme, že Amazon pomáhá českým firmám překonávat tyto bariéry a významně růst,“ oceňuje Karel Havlíček, předseda představenstva Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR.

Amazon nyní nabízí malým a středním podnikům celou paletu služeb a nástrojů, které jim pomohou zjednodušit prodej zboží napříč Evropskou unií:

  • Prodej skrz všechny online obchody Amazonu v EU na jedno kliknutí – prodejci mohou nabízet své produkty od jednoho po všech pět online obchodů Amazonu v Evropské unii a vše spravovat prostřednictvím jediného účtu.
  • Evropská distribuční síť a služby zákazníkům v místním jazyce – vedle 31 distribučních center v sedmi evropských zemích provozuje společnost Amazon také centra služeb zákazníkům, která jsou k dispozici v místním jazyce. S programem Fulfillment by Amazon (FBA), mohou prodejci jednoduše dodat své zboží do některého z distribučních center a Amazon se už postará o zbytek, včetně dodávek zboží po Evropě a služeb zákazníkům. Využití FBA pro obchodníky rovněž znamená, že jejich zboží může být součástí programu Amazon Prime.
  • Technologie pro překlady – Amazon poskytuje překlady názvů a popisů produktů prodejců do libovolného z jazyků online obchodů Amazon.

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Tepelné tvarování jako klíč k úspěchu v automatizaci procesů

Tepelné tvarování se rychle stává vyhledávaným řešením při výrobě odolných obalů, tvarovaných proložek (trayů) a plastových zásobníků pro taková odvětví jakými jsou automotive, potravinářství, farmaceutický průmysl, elektronika nebo široký segment intralogistických procesů. Proč? Takto vyrobené obaly nabízí ideální kombinaci trvanlivosti a výkonu. Jejich uživatelé mohou využívat moderní identifikační technologie pro případné sledování v rámci dodavatelského […]

„Čelní vozík z Číny? Tak to určitě… Jenže tahle značka dávno neznamená nespolehlivé“

Když se řekne čínská technika, většina lidí si vybaví kompromisy. Ale co když vám řekneme, že značka EP Equipment, která spolupracuje s evropskou jedničkou Kion Group, vyrábí vozíky pro celý svět – a Simple Lift je přináší i malým firmám v Česku a na Slovensku? Už 30 let víme, co ve skladu funguje. A taky […]

Welcomo nyní pracuje i s e-doklady

Digitalizace státní správy je už několik let velkým tématem, které přineslo řadu inovací a modernizací nejen ve veřejném sektoru. Jednou z nich jsou e-doklady, moderní a bezpečný způsob ověřování identity bez nutnosti nosit s sebou fyzický doklad totožnosti. Zatímco dříve byly možnosti jejich využití omezené, dnes je lze uplatnit i v soukromé sféře. M2C Innovis […]

Tomáš Novotný: Mošnovský park dál roste. A připravujeme také projekt na Vysočině

Tomáš Novotný nastoupil v lednu roku 2024 do čela české developerské společnosti Concens Investments s ambiciózní strategií firemní expanze. Zahájením výstavby II. fáze Ostrava Airport Multimodal Parku u Letiště Leoše Janáčka v Mošnově byl loňský cíl splněn a firma pokračuje i letos v realizaci své podnikatelské strategie. Tomáš Novotný představuje, co se dosud povedlo a co Concens Investments chystá. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required