Společnost Košík Retail, provozovatel e-shopu s potravinami, drogerií a potřebami pro domácí mazlíčky Košík.cz, pokračuje ve spolupráci s realitně-poradenskou společností 108 AGENCY. Po zajištění nových prostor v parku P3 Prague Horní Počernice (na snímku) nyní dochází k expanzi také do lokalit Brna, Ostravy a Olomouce.
Logistické centrum v pražských Horních Počernicích o rozloze 7184 metrů čtverečních skladových a kancelářských ploch již funguje v plném provozu a společnost Košík.cz tak mohla plně zaměřit své síly na další rozvoj sítě. Zajištění nových skladových a logistických prostor v rámci lokalit Brna, Ostravy a Olomouce rozšiřuje pokrytí českého trhu a rozvíjí spolupráci s realitně-poradenským týmem 108 AGENCY.
„S našimi novými distribučními centry budeme blíže k zákazníkům, což nám umožňuje dále rozvíjet značku Košík.cz na českém trhu. Do budoucna máme zájem v expanzi nadále pokračovat, s ohledem na rostoucí oblibu této komfortní služby mezi českými spotřebiteli,“ uvedl Jakub Šulta, zakladatel projektu Košík.cz.
Společnost se při svém vzniku zaměřovala především na oblast Prahy. Nové logistické centrum v Horních Počernicích se tak stalo klíčovým prvkem v rámci obsluhy nových lokalit, jimiž jsou Plzeň, Liberec, Jablonec nad Nisou a dále Teplice či Ústí nad Labem. Nová obchodní strategie společnosti nyní přináší další rozšiřování. Prostory v Brně a Ostravě jsou situovány v parcích vybudovaných společností CTP a společně se skladem v Olomouci poskytují přes 1600 metrů čtverečních nových ploch.
„Jsme rádi za projevenou důvěru ze strany společnosti Košík.cz, na základě které jsme i v současné situaci omezené nabídky volných skladových prostor byli schopni pomoci s umístěním nových kapacit společnosti,“ řekl Michal Barthell z průmyslového týmu realitně-poradenské společnosti 108 AGENCY, která nájemní transakci zprostředkovala.
Košík.cz je český internetový projekt spuštěný v roce 2015. Zaměřuje se na rostoucí segment on-line prodeje potravin, drogerie a potřeb pro domácí mazlíčky. Výhodou tohoto konceptu je maximální komfort pro zákazníka, který si sestaví svůj požadovaný nákupní seznam a zboží mu je následně rozvozem doručeno až k domovním dveřím.