C.S.CARGO ve spolupráci s PR agenturou AMI Communications zvítězilo ve finále soutěže European Excellence Awards 2016, jež oceňuje nejlepší komunikační projekty napříč Evropou. Cenu si odnesla náborová kampaň „Řidičkou v týmu C.S.CARGO“. Odborná porota slavnostně vyhlásila vítěze na galavečeru v Berlíně a cenu zde přebral Aziz Jahić, marketingový ředitel společnosti C.S.CARGO.
C.S.CARGO získalo za projekt ve spolupráci s AMI Communications cenu European Excellence Awards 2016 v kategorii Doprava a logistika. Projekt získal ocenění v konkurenci dalších čtyř nominovaných projektů, které byly realizovány pro BMW Group, Deutsche Bahn, Goodyear či švédskou poštovní společnost PostNord Sverige. Na kampani „Řidičkou v týmu C.S.CARGO“ pracoval v loňském roce marketingový tým společnosti spolu s agenturami JANDL a AMI Communications. Společně se podařilo zvýšit zájem žen o tuto profesi.
„Velice mě těší, že náš projekt vyšel z takové evropské konkurence vítězně. Nedostatek řidičů a řidiček z povolání trápí mnoho zemí v Evropě, možná proto se takové téma dostalo na nejvyšší příčku i v oblasti komunikace. Při této netypické náborové kampani jsme vycházeli z našich zkušeností s našimi stávajícími řidičkami, abychom nové řidičky oslovili v maximální možné míře. Díky kampani se nám povedlo ztrojnásobit počet žen-řidiček v našich řadách. Navíc povolání řidiče kamionů už dnes není pouze výsadou mužů. Stejně jako v jiných oborech i zde umožňuje moderní technologie větší zapojení žen,“ říká Aziz Jahić, marketingový ředitel C.S.CARGO.
Nedostatek řidičů kamionu je již evergreenem. V loňském roce se společnost C.S.CARGO rozhodla pojmout ho trochu jinak a zaměřit se na nábor nových řidiček – žen, které se rozhodly změnit povolání a stát se řidičkou kamionu. Součástí kampaně byla i asistence se získáním řidičského průkazu a dalších potřebných dokumentů. Ozvaly se stovky zájemkyň a desítky nových řidiček již pro společnost jezdí.