Společnost Intersnack, výrobce bramborových lupínků, křupek a dalších slaných pochutin, zvolila pro propagaci výrobků značek Bohemia, Pom-Bär, Chio a Canto plastové palety firmy CHEP. V prodejnách obchodního řetězce Lidl letos umístila 644 čtvrtpalet určených pro vystavení rychloobrátkového zboží.
„Jednalo se o první promoční akci u společnosti Lidl a věřím, že se bude ještě opakovat. Promoce se realizovala na čtvrtpaletách a řešení od společnosti CHEP se ukázalo jako nejvýhodnější z pohledu nákladů a efektivity. Poskytovaná služba jednoznačně splnila veškerá má očekávání také s ohledem na časovou náročnost projektu. Společnost CHEP mě přesvědčila o kvalitě a rád s ní budu v případě potřeby spolupracovat i nadále,“ říká Zdeněk Šíbl, supply chain manager ve společnosti Intersnack.
Čtvrtpalety společnosti CHEP představují vhodné řešení pro vystavení rychloobrátkového zboží během promočních akcí. Měří 600 x 400 mm a váží 1,9 kg. Díky svým rozměrům a vlastnostem jsou palety stabilní, lehce se s nimi manipuluje a šetří místo při skladování. „Pro vystavování výrobků jsou naše plastové čtvrtpalety výhodné také díky jedinečnému systému Blue Click, který umožňuje rychlé a bezpečné připevnění displejů a promočních stojanů. To znamená, že se displeje dostanou na místo prodeje včas a v podobě, v jaké byly připravené,“ dodává Jan Kočárek, generální ředitel CHEP pro Českou a Slovenskou republiku.