logo

  • Zprávy
    • Doprava
    • Sklad
    • IT
    • Reality
    • Ekonomika
    • Management
  • Analýzy
    • Logistika pod lupou
    • Komentáře
    • Glosy
    • Benchmarking
    • Případové studie
    • Žena v logistice
    • Oborová logistika
  • Rozhovory
  • Události
    • Agenda
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
  • SL NEWS
    • Nejnovější vydání newsletteru
    • Registrace k odběru newsletteru
  • SL BOOK
  • SK zprávy
  • SL Book
  • Oborový katalog logistických firem
  • SLBOOK
  • O časopisu
    • Aktuální vydání
    • Registrace k odběru časopisu
    • Tematické přílohy
    • Jak se spojit
  • Český výrobce reklamního textilu Malfini zahájil v říjnu provoz svého prvního zahraničního...
  • Společnost Kuehne+Nagel oznámila záměr převzít společnost Eastway Global Forwarding,...
  • Společnost Gebrüder Weiss dokončila rozšíření svého logistického terminálu v chorvatském...
  • Mezinárodní logistický provider Dachser obdržel prestižní ocenění Eco Performance Award 2025 v...

Amazon představil své první letadlo

12. srpna 2016
Doprava 0
1825
Amazon představil své první letadlo

Amazon představil první ze 40 letadel, která budou pod značkou Prime Air tvořit jeho vlastní síť pro nákladní leteckou přepravu. Firma chce tímto způsobem získat větší kontrolu nad dodávkami svého zboží zákazníkům.

Letadla, která budou flotilu Prime Air tvořit, si však Amazon nekoupí. Pronajme si je od dvou leteckých společností, které budou mít jejich provoz na starost. První představený letoun patří aerolince Atlas Air, od které si společnost pronajme celkem dvacet strojů. Další dvacítku Amazonu poskytne Air Transport Services Group. „Vytvoření vlastní sítě nákladních letadel nám umožní rozšířit přepravní kapacitu a urychlit přepravu zásilek,“ uvedl viceprezident společnosti Dave Clark.

Amazon One, jak nové letadlo společnost pokřtila, bude sloužit zákazníkům služby Prime, kterým Amazon zaručuje bezplatné a rychlé doručení jejich zboží.

Takto velký kontrakt však může vyvolat otázky, zda Amazon nechce převzít část trhu s leteckou nákladní přepravou. Rovněž vyvstávají pochybnosti, jestli osamostatnění Amazonu v doručování zásilek nemůže poškodit firmy UPS a FedEx. Pro ty je internetový obchod Amazon důležitým zákazníkem. FedEx však tyto spekulace vyvrátil s tím, že žádný samostatný zákazník u nich netvoří více než tři procenta z tržeb.

Amazon svou aerolinkou Prime Air rozšiřuje své plány na lepší doručování zásilek. Minulý rok společnost představila svou flotilu 4000 nákladních návěsů pro kamiony, které se starají o rozvoz zboží po Americe.

 

 

Související články:

Žádné související články

Doporučujeme

Komerční sdělení

Fiege je připraveno na EUDR: sériová čísla pneumatik pod kontrolou

Nová evropská legislativa EUDR (EU Deforestation Regulation) přináší výrobcům a distributorům pneumatik zásadní změny. Jednou z klíčových výzev je nutnost sledování původu a pohybu každé jednotlivé pneumatiky – včetně evidence sériových čísel napříč celým dodavatelským řetězcem. Společnost Fiege je na tuto změnu plně připravena. Díky našemu modernímu WMS řešení (Warehouse Management System) zajišťujeme kompletní trasování […]

Potřebujete skladovat? PST CLC Mitsui-Soko má pro vás místo

Společnost PST CLC Mitsui-Soko, člen mezinárodní japonské skupiny Mitsui-Soko Group, nabízí aktuálně volné skladové kapacity ve svých moderních logistických centrech v Úžicích u Prahy, Pohořelicích u Brna, Brně – Tuřanech a Mošnově u Ostravy. Firma kromě skladování nabízí i komplexní celní služby a přepravy. Pokud hledáte spolehlivého partnera pro outsourcing skladování, komplexní logistické služby, přepravy […]

Investujte zbývající budget do bezpečnosti a získejte moderní technologie, které šetří čas, peníze i starosti

Blíží se konec roku a s ním i období, kdy mnoho firem přemýšlí, jak efektivně využít zbývající prostředky z rozpočtu. Namísto uspěchaných nákupů nebo symbolických investic do „něčeho navíc“ se nabízí možnost, která má dlouhodobý dopad – modernizace bezpečnostních technologií. V době, kdy hraje klíčovou roli spolehlivost, digitalizace a prediktivní údržba, se právě bezpečnostní systémy […]

Případová studie FM Logistic a značky Lindt: personalizace v logistice e-commerce

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

SL NEWS

Čtěte nejnovější newsletter.
Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Logistics
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Šéfredaktor časopisu:
Stanislav Břeň
e-mail: stanislav.bren@atoz.cz

Web editor
Filip Hubička
e-mail: filip.hubicka@atoz.cz

Inzerce:
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

Předplatné
Daniela Krnáčová
tel.: +420 720 038 155
e-mail: daniela.krnacova@atoz.cz

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru časopisu Systémy logistiky, který každou středu přinese do vašich e-mailových schránek informace o aktuálním dění v logistice.



Naše další projekty:

  • www.eastlog.cz
  • www.systemylogistiky.sk/
  • www.slovlog.sk
  • www.log-in.cz
  • www.log-in.sk
© 2022. All Rights Reserved.
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required