Počet zaměstnanců PPL se od roku 2006, kdy se stala součástí skupiny DHL, zdvojnásobil. Společnost plánuje výstavbu nových skladů a v souvislosti s rozšiřováním svých služeb, jako je například sobotní doručování, i nové pracovní pozice.
Roste také síť výdejních a prodejních míst, takzvaných ParcelShopů. Jejich počet už přesáhl 700 a v budoucnu by jich měly fungovat až dvě tisícovky. V nejbližší době se zákazníci dočkají i doručování v sobotu, které momentálně prochází testováním. V následujícím roce chystá PPL v rámci služby Connect zavedení nové etikety, která bude stejná pro všechny země, jež Connect využívají – tedy Česká republika, Polsko, Slovensko, Německo a země Beneluxu –, a výrazně zjednoduší zasílání zásilek do zahraničí. Další novinkou bude spuštění webové aplikace Moje PPL, díky níž získají zákazníci mimo jiné neustálý přehled o svých zásilkách.
V souvislosti s dynamickým rozvojem e-commerce plánuje PPL do roku 2020 zjednodušit a zrychlit formy komunikace výhradně přes „smart aplikace“. Značné usnadnění v dodávání zásilek by rovněž mělo přinést zavedení doručování ve dvou denních vlnách. Doručení tak bude možné ještě v den objednávky. Příjemci budou mít navíc možnost nechat si balík poslat například k sousedovi, bez nutnosti plné moci, nebo na takzvané „safe place“ (bezpečné místo). V tomto případě kurýr zanechá zásilku na určitém místě podle přání příjemce – například ve vybrané posilovně nebo v restauraci. Zákazníkům internetových obchodů by vyzvedávání zásilek mělo ulehčit i zavedení balíkomatů a balíkových schránek. Ty fungují už v řadě evropských zemí a těší se velké oblibě. Zákazník si díky nim může vyzvednout objednané zboží kdykoli a bez čekání.